Terug naar overzicht
Hey Karine Identiteitskaart is voldoende... Mijn vader heeft jaar en dag op Gran Canaria gewoond dus ken er wel een beetje mijn weg.Waar in Gran Canaria ga je naartoe? Veel plezier daar! Grtjs Sara
Ik vind het een hele mooie, gevarieerde bestemming! Idd, gewone identiteitskaart is voldoende... Groetjes
Prima keuze! Gran Canaria is echt heerlijk!Geniet ervan! Groetjes
Daar ook al geweest! Heel leuk en romantisch!Groetjes
hey dames, mercikes voor de positieve reactie's!! We gaan naar Maspalomas in hotel lopesan baobab resort!! Kijk er al naar uit!! Groetjes
hejj karine.. lopesan baobab is echt super !! wij gaan al een paar jaar naar lopesan villa del conde..we zijn vorig jaar eens gaan piepen in baobab en het is echt inmens groot, je kunt er zo in verdwalen.. met al die afrikaanse accenten zeer mooi !! geniet van jullie huwelijk en zeker van de huwelijksreis !!
hallo iedereen , heb even een vraagje ,mijn vriend en ik zouden graag op gran can willen trouwen deze zomer , gewoon lekker onder ons. we zijn dus beide voor te trouwen in stiltezoals ze dat noemen , nu heb ik wel een beetje hulp nodig,waar vind ik de persoon die ons huwelijk kan volstrekken ,en zal dit huwelijk ook wettelijk zijn voor belgiealvast bedankt voor jullie advies.