Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samenvatting door Kurt Vermylen

  29-5-2011 0:23:04
Hey bruidjes,

Voor wie nog op zoek is naar een super videograaf aan een super prijsje, moet bij Kurt Vermylen zijn.
Echt een spontane man, die je van het begint tot het einde volgt op je belangrijke dag.
We hebben er paar dagen geleden al een klein voorsmaakje gekregen van onze film.
Hier een link van de samenvatting:
http://vimeo.com/24287900

Groetjes

Tamara

tamara
20-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 3057


renske
12-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 9:17:23

oooh super mooi met traantjes rollend over men wangen :-)



Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik29-5-2011 9:23:00

Kei leuk om al een voorsmaakje te krijgen! En ook om nog eens iets anders van Kurt te zien want wij hebben hem ook vastliggen voor binnen 11 dagen :)
Mag ik eens vragen welk liedje dat is bij het stukje van jullie openingsdans of hebben jullie deze muziek niet zelf gekozen?
En nog een klein vraagje: Hebben jullie ook gebruik gemaakt vd babbelbox? Werd dit door de gasten veel gebruikt?
Bedankt alvast en nu kan je nog verder nagenieten van je dag met deze mooie samenvatting!



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2011 9:44:03

Heel tof om te zien. wij gaan waars ook Kurt nemen voor onze trouw. Je hebt ook een prachtige jurk aan tamara! Geniet samen nog van jullie witte bruids weken! Groetjes



natje
12-5-2012
 Meld misbruik29-5-2011 9:57:36

amai super mooi !!!


vele groetjes
natje



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:40:29

O ik zat hier met tranen in mijn ogen! Ben content dat wij volgende week ook Kurt hebben!

PS uwe papa ken ik van ergens maar kan hem niet direct plaatsen. Lastig hoor!



Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik29-5-2011 10:44:52

Inderdaad héél mooi! Kippenvel op het einde...

Geniet nog van het na-genieten!

Groetjes



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-5-2011 12:12:18

Heel mooi, nog eens een dikke proficiat!!!! xxxx



Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik29-5-2011 12:48:48

Wauw Tamara! Schitterend! Jullie straalden allebei!
Een paar vraagjes: hoeveel hebben jullie betaald voor de videograaf en waar hebben jullie die koets gehuurd? Je kan mij altijd een mailtje sturen op biancamoortgat@hotmail.com
Het was een echte sprookjeshuwelijk! Wie spreekt er nog over William en Kate na jullie filmpje gezien te hebben? :-)
groetjes
Bianca



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 13:40:14

@ Stephanie: Dat was het liedje van onze openingsdans: This I Swear van Nick Lachey
Wij hebben ook de babbelbox gehad, op dat resultaat is het nog even wachten, maar Kurt zei toch dat hij wat respons gehad heeft. Denk gewoon dat dat van feest tot feest afhangt. Maar is altijd leuk om te zien.

@ Kelly: Jij kent mijn vader misschien wel. Hij heeft een schrijnwerkerij in de breugelhoevestraat in nijlen. Schrijnwerkerij Marc Govaerts :) , en anders mss van de paarden of van 4X4??





tamara
20-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 13:40:55

Mercikes aan iedereen.
En die ook Kurt hebben genomen, gaan het hun zeker niet beklagen :)
Geniet er allemaal van!



Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 14:15:19

Bedankt voor het voorsmaakje! Binnen een kleine maand komt Kurt ook onze trouwdag filmen! Niemand is hiervan op de hoogte, enkel mijn verloofde, mijn ouders en m'n broer. Wordt dus een verrassingseffect van jewelste als die daar rondloopt :-) En ik hoop ook op veel respons in de babbelbox, maar dat gaat wel lukken, denk ik!

Je zag er trouwens prachtig uit op je trouwdag!

Groetjes,
Myriam.



chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 23:28:46

Amai super mooi ze, jullie lijken een prinsenpaar,
mooi om die momenten vast te leggen,
ben blij dat wij ook kurt vermylen hebben ze..

Nog een dikke proficiat en geniet van elkaar



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:48:21

Aha dan ken ik hem waarschijnlijk van mijn vorig werk, zal daar wat materiaal komen halen zijn EN van paarden kan ook wel, mijn schoonbroer is hoefsmid en mijn familie zijn ook allemaal met paarden bezig.. Ben zowat de enige die niet vergroeid is met een paard



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik30-5-2011 12:00:02

Kelly, waar heb je dan gewerkt? Heb ook een tijdje bij mijn vader gewerkt, en veel materiaal moeten aanhalen, vandaar :)
mss heb ik je zo ook wel gezien dan :)



Patrick

 Meld misbruik30-5-2011 22:15:14



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info