Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

glas graveren

  4-5-2006 20:02:18
Weet iemand waar je een glas (liefst druppelglaasje) kan laten graveren met een eigen symbool?
Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt.
Maaike

Maaike
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1270


Brenda

 Meld misbruik4-5-2006 21:25:22

Ik weet niet waar je woont;maar in knokke kan je dat laten doen bij snel dienst rene.Dat is een winkel die schoenen herstelt een ook graveer werk doet.Ze hebben ook een winkel in de steenstraat in brugge.
Groetjes Brenda



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-5-2006 7:57:37

Hallo Maaike

In het boerendorpje Wingene in W-Vlaanderen, waar ik dus van afkomstig ben, is er ook een glasgraveerder, in de zomer staat hij trouwens op de avondmarkten.

Groetjes

Lien
26/05/06



An
24-9-2005
 Meld misbruik5-5-2006 8:44:08

Wij hebben vorig jaar champagneglazen laten graveren bij schoenmakerij 't hieltje. Zij hebben een aantal winkels in het Antwerpse.
Gewoon even in de goudengids kijken onder graveerwerken en dan even kijken bij diegene die een website hebben. Er zijn er best veel die dit doen.



Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik6-5-2006 9:02:29

Bedankt voor alle info.
Lien, ik zal die nemen uit dat "boerendorpje" Wingene, want ik ben die ook al aangeraden door een aantal collega's (ik werk in Tielt). Eén collega van mij woont zelfs vlak bij hem in de buurt, en is goed bevriend met hem en gaat daar geregeld voor geboortecadeautjes en zo.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...