Terug naar overzicht
In ledeberg is er een hele moideren bloemist. hij Noemt Arteverde. En is in de straat van Delhaise. AAn de lichten rechtdoor en na 100 meter op de rechterkant. (tis op een hoek)Weet de straat niet. maar hij staat mss wel op het net?Ik ben in ieder geval van plan om daar te gaan.Groetjes Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hoi Peggy, Ja ik denk dat ik hem weet zijn.Bedankt voor de tipgroetjes Kelly
Wij hebben ons bruidsboeket bestelt bij Seniflorum in (Erpe-Mere)WWW.SENIFLORUM.BE GroetjesEvy17.06.2006
Evy,bedankt voor je tip. Weet je vanaf welke prijsklasse hun bruidsboeketjes beginnen?groetjes Kelly
Ik bestel mijn bruidsboeket bij bloemen matthys in wetteren (adolf papeleustraat 123. Daar heb je ook van alle soorten zowel modern als klassiek. Kwa prijs zitten ze wel goed.GroetjesKatrien11/08/2006
Dag KellyWij zijn op 09/09/05 getrouwd, wij wonen in Massemen (tegen Wetteren).Mijn ventje is om mijn bruidsboeket geweest in Melle, bij bloemist Poelman.heeeeeeel mooi! en naar 't schijnt was het zeker te betalen.wat bovendien ook heel tof was: hij heeft het zelf kunnen zeggen hoe hij het wou.GroetjesVanessa