Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fabriekspand West-Oost Vlaanderen

  4-5-2006 14:56:25
Joepie !! Vriendin van mij trouwt ook ! Ze is op zoek naar een fabriekspand voor haar feest, heeft iemand een idee'tje ??
Groetjes, Ingrid
Nog 23 dagen...de stress begint..

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1293


Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik4-5-2006 15:14:46

Hallo,

proficiat aan je vriendin!
www.fabriekspand.be in Roeselare, ziet er echt knap uit!

Groetjes

Lynn

27.05.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik4-5-2006 17:33:31

Hoi,

Idd het fabriekspand in Roeselare is een prachtlocatie. Een collega van mij is er vorig jaar getrouwd en twas er heel mooi! Ook een voordeel is dat je vrij bent van traiteur. Maar ik heb haar al horen zeggen dat alles vrij prijzig is! Zeg maar tegen die vriendin van jou dat ze zich goed informeerd naar alle prijzen. Mijn collega is er nogal bedrogen aan uitgekomen.

Debra
11/08/06



julie
26-8-2006
 Meld misbruik8-5-2006 12:59:27

één adres: het Fabriekspand te Roeselare.
Wat het prijskaartje betreft: het hangt ervan af. Wij trouwen ook deze zomer in het fabriekspand en je moet inderdaad betalen voor de zaal (1000€) en daarbij komen kosten voor het opkuisen van de zaal en alle materiaal dat je gebruikt voor de aankleding, stoelen,... Maar je krijgt van alles vooraf de prijzen dus je kan al inschatten hoeveel het kost. Er moet wel bij gezegd worden dat bv. alle drank aan brouwersprijzen zijn en daar spaar je enorm op. De huur van de zaal wordt via de drank uitgespaard.
Ik zou zeggen, maak eens een afspraak met de dame van het Fabriekspand: Ann Bongers. Een echte professional!!!



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik8-5-2006 20:06:41

Beste Ingrid,
Ikzelf ben ook op zoek naar een 'alternatieve' locatie, ik ben niet zo zot van de typische feestzalen of kastelen. Ik heb op het internet Artcube gevonden (ga naar http://www.rudolfwerthen.be/ en klik in de linkerkolom op het kleine prentje 'artcube'): dit is een locatie in Gent, waar je drie zalen hebt: een argentijns café, een lounge en dan de fabriekshall. Wij gaan volgende week eens kijken, dus als je wil, kan ik je wel laten weten hoe het was.
Ook hier betaal je voor de huur van de zaal ongeveer € 1000 met nog extra kosten voor toiletdame (verplicht), parkeerwachters etc. Ik heb het zelf een uitgerekend, en ik denk dat je voor de zaal, met alles inbegrepen, toch op zo'n € 2000 moet rekenen (ik ben er vanuit gegaan dat er in de lounge 150 mensen kunnen zitten, maar ik ben niet zeker). Daar zal ik na ons bezoek waarschijnlijk een beter zicht op hebben.
Verder zijn we ook langsgeweest in restaurant Faim de Toi in Gent, dit is wel geen fabriekspand, maar een soort loungy-resto op verschillende verdiepen. Ik wacht nog op hun tarieven.

Veel succes!
Annelies



Patricia

 Meld misbruik10-5-2006 8:26:56

Wil je mij iets laten weten als je van de verschillende zalen iets weet?
Ik zoek ook een alternatieve lokatie (vnl. omwille van budgettaire redenen) in het Gentse.

fraisje@fulladsl.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...