Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

  3-5-2006 20:14:58
Dag allemaal,

gisteren heb ik gebeld met mijn nicht, de mama van onze bruidskindjes.

Zij zou graag eens met hen naar een ander huwelijk gaan kijken, zodat ze hen beter uit kan leggen wat hen te wachten staat.

Wie trouwt er deze of volgende week en dit in de regio Brugge - Beernem en heeft bruidskindjes?

Wij kennen niet direct iemand en ik zou haar graag helpen.

Alvast bedankt
Sandra
20-05-2006

Sandra
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 990


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-5-2006 20:38:46

Hoi Sandra,

Ben jij van Beernem afkomstig? Ik ook. Had graag eens geweten waar jullie feest doorgaat, wie de fotograaf is, van welk merk je kleed is. Ben beetje benieuwd!

Debra
11/08/06



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik3-5-2006 20:46:31

Hela,

Ik ben zelf ook al eens naar mis gaan kijken hoe de mensen alles doen. Ik ben eigenlijk gewoon naar de kerk gegaan om te kijken wanneer er een trouwmis doorging (hangt normaal altijd op) en ben dan eens gaan zien...
Best wel interessant hoor!



Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik4-5-2006 8:26:48

hoi,

ik heb eens in ons parochieblad gepiept, en zaterdag 6 mei (11u) is er een huwelijksmis in Damme. Als ik tijd heb ga ik zelf ook es kijken, want wij trouwen daar ook in december.

groetjes,

birgit


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...