Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

  25-5-2011 22:03:01
Beste,
Geven jullie bedankingen aan jullie gasten? zo ja wat? We zijn er wat laat mee, maar mss dat we toch nog iets vinden.
weten jullie ook waar je kinderdasjes kan vinden?
dank u voor jullie hulp!
Nog 9 dagjes te gaan! Stresssssss

Annelies
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1731


tamara
20-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 22:11:54

Hey Annelies,
Wij hadden voor onze gasten op het avondfeest potjes met zaadjes in van vergeet-me-nietjes.
Is heel goed in de smaak gevallen bij de gasten, ze vonden het super.
Heb deze besteld via bedankjes.nl, deze site heeft enorm veel toffe bedankjes en aan een schappelijke prijs.
Zeker de moeite om is een kijkje te nemen.
Zeker niet stressen, geniet ervan!
Groetjes



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 22:19:44

Kinderdasjes bij C&a in de kommunie kollektie...

wijhebben brede repen chocolade voor bedanking en doen er een wikkel rond met eigen foto en tekst, kan je odwnloaden op party-gifts.nl

Leuke site trouwens met verschillende ideetjes



Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik25-5-2011 23:06:10

Bedrukte balpennen vanop vistaprint.be. Deze kunnen binnen de week geleverd worden.





Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 23:22:10

Een doosje met bruidssuikers - simpel maar effectief ;)



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 23:56:11

mini flesjes cava geven wij. te krijgen bij de horeca-groothandel of misschien ook makro?



karine
23-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 23:57:26

hey, heb gisteren in H&M een hemdje met dasje zien liggen in de kinderafdeling voor weinig geld!! Wij sturen na het feest de bedanking met foto op, mss cliché maar wij vinden het leuk!!



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:02:14

Wij maken gehaakte vlindertjes in de kleur van onze trouw, plakken die op kleine wasknijpertjes die we op de naamkaartjes zullen bevestigen, die de gasten nadien mogen meedoen naar huis



Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:53:14

Voor de vrouwen een plastic bolletje met bruidssuiker en voor de mannen een klein glazen potje met advocaat (dit gaan we wel zelf vullen). Potjes komen van bij AVA.
Succes ermee!



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 9:15:02

Hoi Annelies,

Wij geven kleine flesjes Porto wijn aan de mannen, en een mooie broche in een organza zakje voor de vrouwen. Naast ons gastenboek op een tafel gaan we ook een mooi potje zetten met bruidssuiker zodat iedereen gewoon lekker kan snoepen die dag, als ze gaan tekenen...

Maar je kan misschien gewoon bij AVA een leuke verpakking en een aantal doosjes met suikerbonen gaan halen, en die verpakkingen dan vullen, daar een leuk kaartje aan hangen... is snel gedaan hoor!

Wat je ook kan doen is, in plaats van de bedankjes, gewoon achteraf een bedankings kaartje van jullie opsturen met de mooiste foto van jullie dag ;-)

Groetjes,
Filipa




kelly
24-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 11:32:42

Ik geef per koppel een potje lucky paper stars met de betekenis .
Dit zijn papiergevouwen sterretjes ( die ik bye the way allemaal zelf heb geplooid)
Volgens een oude japanse traditie zouden ze geluk brengen ;) vond de betekenis wel leuk en het was voor mij een enorme tijdverdrijver !
De potjes kwamen gwn uit de ikea .

Daarnaas ga ik gewoon snoepzakjes vullen voor de kindjes en hartjes of bruidsuiker in kleine zakjes doen per persoon voor de volwassenen.

Dit alles is versierd met een mooie sticker die we van vista print hebben in thema van onze uitnodigingen enzo. . . en een lintje natuurlijk



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik26-5-2011 14:15:40

Wij hebben via suikerdraakje doosjes in de kleur waar we rond werken gekocht(0,65 euro/stuk) Wij zetten ze gevuld met bruidsuiker op het bord waar een plaatsnaamkaartje op komt. Voor de kindjes vullen we ze met snoepjes(aan het gemeentehuis).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...