Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Idee bruidsjongen-kiderdas?

  3-5-2006 13:05:53
Hallo allemaal,

Wij hebben een suite waar iedereen kiest wat hij draagt maar waar wel gevraagd wordt dat elk een blauw element in zijn kledij steekt.(das, hemd, rok, sjaaltje, ...)
Nu hebben we voor de bruidsjongen een wit hemd en witte broek en een groen/kaki vest gekocth. Op het hemd staat achteraan wel in blauw geschreven maar da's niet zichtbaar. Ik ben bang dat hij beetke uit de toon zou vallen zonder blauw en ben dus op zoek naar een leuk blauw accent voor hem. HAd gedacht aan een das en die dan eventueel casual rond zijn nek te knopen (losse knoop). Weet iemand waar ik kinderdassen kan vinden? Of andere ideetjes?

Mercikes!

Katrien
18/08/06


18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1045


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik3-5-2006 17:52:38

Hey,
Waar je dat kan kopen weet ik niet, maar is stelde me de vraag of blauw wel past bij een kaki vest?
Nog veel succes met de zoektocht

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik3-5-2006 17:58:45

Op het hemd staat er ook blauw op kaki achtergrond geschreven en misstaat niet. Hangt natuurlijk af van de tint...



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik3-5-2006 21:34:19

hey Katrien,

ik heb vorig weekend kinderdassen zien hangen in de kleine kat te lier....
schijnt wat in de mode te zijn dus kinderwinkels afschuimen zou'k zo zeggen ;)

grtjs
Heidi



davida
7-9-2008
 Meld misbruik5-5-2006 17:27:08

hey in de winkels waar ze communiekledij verkopen hebben ze dat normaal groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...