Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke verassing voor de ouders

  3-5-2006 12:35:00
Hallo dames,
Ik ben vandaag voor de eerste keer beginnen surfen op deze website en vind het supperleuk om verhalen en ideeën uit te wisselen met andere bruidsparen. Wij trouwen 26.08.2006 en eigenlijk zijn de meeste dingen al in orde.
Ik ben zelf nog wel op zoek naar een leuk cadeau om aan onze ouders te geven tijdens het avondfeest. We laten zowieze voor hen al een apart fotoboekje maken maar zou nog iets meer willen doen. Iemand een leuke tip ? Laat maar weten...

Groetjes
Kristin


26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 812



11-3-2006
 Meld misbruik3-5-2006 13:48:43

'k heb ons ideetje hier ook al een paar keer vermeld: wij hebben een albummetje gemaakt met ons verhaal vanaf het moment dat we elkaar leerden kennen tot de trouw. Met heel veel foto's, want dat vinden de mama's meestal leuk :-)
Er kruipt wel wat tijd in hoor, dus begin er op tijd aan!

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!




26-8-2006
 Meld misbruik3-5-2006 17:43:53

Ik heb hier eens gelezen dat iemand een fles wijn cadeau ging doen met 2 wijnglazen waarin dan "bedankt voor alles" of een andere tekst in gegraveerd zou worden. Dat vond ik echt wel een leuk idee...

groetjes
Evy
ps: we trouwen op dezelfde dag!



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik5-5-2006 10:05:51

Hallo

Wij trouwen 22 juli 2006 en hebben als kado een doosje van weekenddesk met daarin een gastronomisch verassingsdiner in een restorant naar keuze. Er zijn ongeveer 25 resto's in heet boekje waaruit ze dan mogen kiezen waar ze dit gebruiken. Kosste ongeveer 79 euro. via weekenddesk.be besteld en op 4 dagen na betaling bij ons thuis. je kan ook iets anders kiezen daar bv weekendjes weg, eten in kasteel enz.. Zeker de moeite
Groetekes Ilse 22/7/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...