Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: wie heeft tips?

  2-5-2004 12:30:05
Hoi
wij trouwen in de winter.
we zouden graag eenverre reis maken in jan-feb.
Wie heeft tips voor ons?
bedankt!
Liesbet


18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 865


natascha
4-2-2005
 Meld misbruik3-5-2004 6:44:31

alvast proficiat met je huwelijk. Ik trouw deze zomer maar wij gaan pas in januari op huwelijksreis naar Jamaica. Er schijnt daar prachtig te zijn voor pas gehuwde koppels. Hopelijk vind je de juiste bestemming.



Katlijn
28-8-2004
 Meld misbruik3-5-2004 10:08:21

Cuba.... wat wil je meer... mooi weer, zwoele muziek, prachtige stranden....
Wij gaan eind augustus, begin september maar in cuba is het altijd mooi weer... de zomermaanden hier zijn zelfs regenseizoen ginder dus.....
Thailand is naar het schijnt ook de moeite.....
Wij maken een combinatiereis. Eerst een 7 daagse rondreis in West-Cuba (Havana,...) en dan 5 dagen relaxen aan het strand om dan nog twee daagjes voor afvlucht terug naar Havana te gaan in een chique hotel om nog wa souveniertjes te kopen....





Kristel
24-9-2004
 Meld misbruik3-5-2004 11:44:58

Jan-feb is het zomer in Zuid-Afrika. Een waar prachtig land met heel veel verchillen. Wij hebben drie weken rondgereisd... van Kaapstad (heerlijk eten en de wijnstreek, prachtige vergezichten) naar het oosten waar de wildparken vol zitten met de meest adembenemende dieren. Van pinguins tot leeuwen, van walvissen tot olifanten, giraffen ed. Niets zo mooi!!! En afronden in een resort midden in een wildpark met het geluid van deze dieren op de achtergrond is ongelooflijk romantisch!



Letitia

 Meld misbruik3-5-2004 13:49:06

Ik denk dat het op die periode heel schoon weer is aan de Caraiben enz.... Wij gaan nu binnen één maand naar de Dominicaanse republiek en 't is misschien banaal maar toch prachtig 5* hotel, prachtige stranden en ge kunt er zwemmen met dolfijnen!!



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik3-5-2004 16:48:48

Hey Natascha

Ik ben al in Jamaica geweest en het is inderdaad een prachtig eiland. Je moet zeker en vast een auto huren en het eiland volledig verkennen. Ook het binnenland is prachtig. Het heeft echt véél meer te bieden dan het strand alleen en de mensen zijn echt super vriendelijk.

Veel plezier alvast in Jamaica.

In de winter is het natuurlijk het beste om naar het zuidelijk halfrond te trekken. Mauritius, Fiji-eilanden, Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland, Australië, Brazilië.. allemaal prachtige topbestemmingen voor de winter.



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik3-5-2004 19:52:04

wij gaan naar thailand in oktober. het ideale seizoen voor thailand schijnt nov tot febr te zijn dus in jullie periode.
we gaan een rondreis doen en dan nog een paar dagen relax in een mooi hotel
groetjes
catherine



Marjolein

 Meld misbruik4-5-2004 18:51:05

Hallo,

wij trouwen in september en zouden misschien naar Mexico gaan, of naar de Bahama's. Ik weet niet hoe het weer daar is in de wintermaanden, maar dat zal wel goed zijn zeker?
Veel plezier!



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik4-5-2004 19:37:32

Wij gaan waarschijnlijk op safari in Afrika. Maar da's nog niet zeker omdat het zo duur is. Anders gaan we gewoon op reis naar Kenya. t Is daar zomer rond de periode van januari (in december zou het er tussen de 25° en de 30° zijn)



Julita
26-11-2005
 Meld misbruik29-8-2004 14:23:21

Hoi, wij zijn vorig jaar naar Zuid-Afrika geweest en ik zou het iedereen aanraden, het is daar werkelijk prachtig!! Wij hadden alleen het vliegtuigticket gekocht en hadden slechts 1 nacht in Kaapstad op voorhand geboekt. De rest van de overnachtingen hebben we daar geboekt aan een zeer aantrekkelijke prijs. Op de website http://zuid-afrika.pagina.nl/ hebben we heel veel nuttige tips gelezen en beleefden in Zuid-Afrika een ongelooflijke vakantie tegen een schappelijke prijs!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums