Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress sluipt binnen

  24-5-2011 21:46:12
Ik ben eigenlijk al een hele tijd zeer stressloos geweest in verband met ons huwelijk maar afgelopen nacht had ik mijn eerste rusteloze nacht in tijden! Ik ben tegen iedereen aan het verkondigen dat ik geen stress heb en ik voel me ook vrij rustig maar het komt wel heel snel dichterbij. Vanavond nog eens naar de feestzaal gegaan om de laatste details te overlopen. 6 juni moeten we de juiste aantallen doorgeven en de tafelschikking. Die tafelschikking maken valt trouwens dik tegen! Morgen heb ik mijn tweede pas, hopelijk zit alles voor de eerste keer op zijn plaats. Zaterdag is het mijn vrijgezellen maar meer weet ik ook nog niet. Volgende week gaan we in het verlengd weekend verhuizen naar ons huis en dat ik toch wel een immens werk. En een week later gaan we trouwen. Het worden nog drukke weken! Misschien dat ik overdag kalm kan blijven maar 's nachts is het toch wat anders. Misschien toch meer stress dan ik denk :-) Hoe is het met de stress gesteld van de andere juni-bruidjes?

An
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1266


Leen
28-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 5:57:08

Ik ben een eind-mei-bruidje en bij mij valt de stress ook reuze mee.. Naarmate onze dag dichter komt besef ik meer en meer dat ik met de juiste trouw (yes, nog maar drie dagen en hij is mijn man!). Dat neemt niet weg dat ik ook dromen heb, deze nacht bijvoorbeeld heb ik gedroomd dat mijn kleed omgewisseld was (ik heb vandaag laatste pas en krijg het mee naar huis). Er was geen tijd meer om mijn kleed op te speuren en dat kleedje dat in de plaats was gekomen zat mij goed dus ik moest dat maar meenemen (zonder daarvoor te moeten betalen, anders zou ik al eerder wakker geworden zijn van het roepen en het tieren!) op onze trouwdag doe ik het kleed aan en ik voelde me er echt niet lekker in, het was niet mijn kleed! Kan je geloven dat ik hier al op het forum zit terwijl ik de 5 nog op de klok zie staan?




Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 10:27:43

Hoi An,

Wij trouwen een dagje voor jullie en hier komen de zenuwen ook al serieus binnengeslopen hoor. Gisteren nog bij de bedankjes het kaartje bijgestoken dat meegeleverd was. Komen we tot de vaststelling dat er maar voor de helft kaartjes bij zitten. Wat een geluk dat we niet gewacht hebben tot de laatste week om daar aan te beginnen. Het zijn die kleine dingen die wel voor wat stress zorgen.

Veel succes en plezier nog bij de voorbereidingen

Groetjes Nathalie



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 12:04:28

Hier in de dag ook rustig, geen stress, wetend dat alles goed geregeld is en dat hetgeen nog moet geregeld worden gewoon een kwestie is van doen. Tijd genoeg daarvoor.. maar dan komt de nacht.. We vertrekken nog heel goed richting dromenland, maar als ik 's nachts wakker word, dan begint mijn lijstje af te spelen, word ik helemaal zenuwachtig en lig ik makkelijk een uur wakker voor ik terug in slaap kan vallen..

Is normaal zeker?
Enige waar ik in dag stress voor heb, is het weer. De controlefreak in mij heeft hier geen controle over en dat zint haar niet!



Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 14:50:07

Hier een paar weken geleden de eerste stress-aanval: echt een week de ene nachtmerrie na de andere en amper geslapen... vreselijk! Ik vroeg me even af of ik er wel mee wilde doorgaan :p

Maar blijkbaar was het maar een fase: er moet nog steeds heel wat geregeld worden (ben altijd een deadline-werker geweest :s), maar de stress is veel minder.
Dus kop op, het is een fase waar je doormoet ;)

Veel moed!
(En ja, dat weer... het wordt statistisch steeds onwaarschijnlijker dat het half juni nog mooi weer zal zijn :s)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...