Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

die lijst schijnt langer te worden ipv korter ;)

  24-5-2011 16:08:40
Hallo iedereen,

nog mensen het gevoel dat die to do lijst alleen maar langer wordt en niet korter? Met alles wat ik schrap of kan schrappen, blijven er nieuwe dingen bijkomen waar ik nog niet aan gedacht had om ze erop te zetten :(

Vandaar dat ventje en ik besloten hebben een walk through te houden, we gaan de dag gewoon es naspelen int mini en zo zien wat we nog allemaal vergeten zijn.

Daarnet een groot stressmoment, onze traiteur reageerde maar niet om een afspraak vast te krijgen, nu blijkt dat de persoon die verantwoordelijk was voor ons feest geen afspraken meer aanneemt omdat em naar de logistiek verhuids is, niet dat ze ons dat drie weken geleden niet eens konden zeggen, neen, geen idee wie nu onze contactpersoon is, volgens hun was alles al geregeld, ik weet daar niet van, en dan willen ze ons een afspraak geven drie weken voor de trouw! Terwijl er nog niks vastligt en ik daardoor niet verder kan met andere dingen. Ventje heeft uiteindelijk gebeld met de vraag of het nodig was dat we op zoek gingen naar een andere traiteur, dan ging het wel dinsdag :)

Voor de rest veel familieperikelen, die ik hoop vanavond voor eens en altijd opgelost te hebben, en veeeeel gestress, slapeloosheid en in plaats van afvallen, bijkomen, nu op zich is da geen ramp, ben redelijk mager, maar ze hebben dat kleed zo smal gemaakt da ik echt wakker ervan lig, da ik er nie ga inkunnen, dat ik niet ga kunnen ademen en van mijn stokje ga vallen, of da ik niet ga kunnen eten of zitten. Heb nu zitten denken de sluiting langs achter is met haakjes of knoopjes of zo, of ik niet zou kunnen bellen en vragen of ze er zo een rijglint in steken, zou da geen goed idee zijn?
Dan kan da zo wa losser of wa straffer al naargelang mijn veranderend gewicht en hoe ik me voel, iemand ervaring mee?

vrijdag komt het meisje voor mijn kapsel en heb nog altijd geen flauw idee wa ik wil, heb ook nog geen kam en/of tiara gevonden die mij aanstaat, man man man

nog iemand wat stress?

groetjes
a little bridezilla
;)

Sarah
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1260


lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:01:59

Hoi Sarah,

ja het kort af voor ons hé meid! En wees gerust, dan is het perfect normaal dat er alleen meer en meer lijkt te doen te zijn, maar komt allemaal goed! Probeer er ook een beetje van te genieten en wat mij enorm helpt zijn lijstjes maken. Zoals mijn ventje wel eens zegt om te lachen : lijstjes van lijstjes en dan daar nog eens een lijstje van!

Maar keep on smiling meid! Lekker blijven afwerken en dan komt het allemaal goed!

xxx



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:22:33

Ja, ik ken dat ook.
Iedere keer denk ik aan nog iets anders dat ook nog moet gebeuren.
Het zijn allemaal maar kleine dingen, maar er kruipt wel heel wat tijd in.

Nog 38 dagen aftellen en dan zijn alle voorbereidingen achter de rug!
Ik kijk er al naar uit!



julie
28-5-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:26:04

Hey Sarah,
Dit is heel normaal hoor van die to do lijst. Dit omdat je alles eerst in grote punten op je lijst zet en naarmate de dag dichter komt ga je alles meer tot in detail neerzetten... ik had dit ook, maar uiteindelijk geraakt alles klaar hoor.

Van dat verdikken, ken dat ook. Nog 3 dagen te gaan en merkte gisteren dat mijn kleedje een beetje heel fel aansloot...

Ga mogen een ferm crashdieet doen...



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 18:00:18

idem hier...



An
9-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 22:21:21

Net zoals Lies hier! Lijstjes met lijstjes van lijstjes... en het liefst van al maak ik daar ook nog eens lijstjes van :)!

Groetjes,
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...