Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 juli 2011

  24-5-2011 15:02:01
Hoi allemaal,

Wie van jullie trouwt er nog op 1 juli of 2 juli?
Zijn jullie al helemaal klaar met de voorbereidingen of nog niet?
Mijn jurk is binnen en as zaterdag mag ik hem nog een keer gaan passen.
Mijn schoenen zijn ook binnen ( heb ze zelf ontworpen via internet www.shoesofprey.nl )
Mijn moeder maakt mijn sieraden.
De zaal staat vast, ik twijfel alleen of ik nu wel of geen tent moet gaan huren..
Het eten moeten we nog doormailen, mijn aantaande heeft al wel zijn kostuum maar de rest nog niet.
we trouwen niet voor de kerk dus misboekjes en dergelijke is niet nodig, maar wat ik mij afvraag is, hoe gaat het precies te werk in het gemeentehuis? (stadhuis Gent)
We hebben 20 minuten ingelast, maar is het dan de bedoeling dat wij zelf nog wat zeggen? of is het misschien leuke om dat 's avonds voor het eten te doen 9zodat iedereen erbij is)
De fotograaf komt zondag langs om alles te bespreken
De bootjes van gent staan vast ( familie gaat rondvaart doen als wij foto's gaan maken)
Uitnodigingen zijn allemaal opgestuurd en voor zover ik weet ook ontvangen.
Heb al wel een proefkapsel gehad, maar wil toch iets anders denk ik, ze komt nog een proefkapsel doen een week voor de trouw.
proef make-up staat vast
manicure en pedicure moet ik nog vastleggen
decoratie feestlocatie is geregeld.
wensbalonnen ga ik deze week bestellen.
We moeten nog afspreken met de dj
bedankjes ben ik nog niet helemaal aan uit, maar ik denk dat het gewoon zakjes met snoep gaan worden met gelukspoppetjes eraan, ook krijgen de gasten foto's mee van het fotohokje dat er staat met onderaan de foto's onze foto!
vervoer is ook geregeld, ik kom vanuit nederland dus we gaan allemaal met een grote touringcarbus.
Zit me alleen nog een beetje af te vragen hoe en wanneer ik deze kan versieren.
De ringen zijn besteld..
De bakker is ingelicht en we moeten 1,5 week vtv laten weten hoeveel en wat voor soort cupcakes we willen hebben.
mijn boeket heb ik ook zelf uitgezocht en de bloemist is er al van op de hoogte..

denk dat dat het wel zo'n beetje is.
vergeet ik iets?
heeft er iemand nog ideen waar ik leuke foto's in Gent ( niet te tuttig) kan laten maken tijdens de shoot.

ons feest is in O'douce in Eke, iemand al ervaring met trouwfeest daar?

xx Mariska





mariska
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1391


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 15:46:13

Hoi!

Niet 1 juli, maar de week ervoor :)
Scheelt niet veel hé :)
We hebben bijna alles in orde... enkel nog details :)

* Bedankjes voor de gasten
* Bedankjes voor de ouders
* Bedankjes voor de getuigen
* Bedankjes voor de 'helpers'
* Gastenboek
* Trouwkleed
* Kostuum vriend ophalen
* Schoenen inlopen
* Ik wacht tot 10 dagen voor de trouw of ik paraplu's koop of niet :)
* Afspraken controleren met Dj, fotograaf, feestzaal en vervoer
* Bruidboeket gaan kiezen / bloemen kerk
* Ringen ophalen
* Nog eens voor proefkapsel gaan
* Tafelindeling -- kan pas als ik van iedereen antwoord heb gehad :)
* Fotolocatie vinden
* eeennn dat is het

De lijst is blijkbaar langer dan ik dacht, haha!
Maar nog een maand te gaan en nog genoeg tijd... no stress :)

Succes nog met de voorbereidingen!



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 15:49:58

ah en btw: wij hebben onze verlovingsshoot in de haven in Gent gedaan. Echt supertof en tis nekeer iets anders dan gewoon in een parkske :)

Leuke foto's int centrum: aan de graslei natuurlijk, maar het gravensteen is ook superleuk! (en als gentenaar mag je daar gratis binnen)

Alle musea in Gent zijn supertof (voor als het regent ... ik hoop echt uit de grond van mijn hart van niet!)

Den Ikea (das keer iets anders, maar natuurlijk niet int centrum), de eindelijk-afgewerkte-Korenmarkt :), of misschien op azo nen ouden tram springen... das altijd leuk zulke zwart-wit foto's :)




sarah
17-12-2011
 Meld misbruik24-5-2011 16:54:16

ik trouw nu niet in juli ; maar heb na eindeloos zoeken naar bruidsschoenen deze week ook mijn schoenen besteld via shoes of prey.
Dus ben wel eens curieus naar je feedback!



lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:11:43

Hier één van de vele 2juli-bruidjes,

langs de ene kant hebben we al best veel gedaan... maar anderzijds ook nog heel wat te doen :

* Bedankjes allerlei (gasten, getuigen, ouders,...
* Misboekjes worden gedrukt
* Afspraak met DJ 15/06
* 30/05 2e pas trouwkleed
* Zonnebanksessie afmaken ;-)
* Na 31/05 tafelindeling maken, naamkaartjes en menu's en kaarten tafelnamen drukken
* Menukeuze doorgeven
* Proeven op locatie receptie
* Langsgaan bij pastorale dienst voor laatste check
* Bruidsboeket en corsages bestellen
* Ringen laten graveren (zijn al voor de wet getrouwd en gebruiken die ringen ook nu)
* ...

We blijven bezig, maar dat is ook net zo leuk!

Xje




vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:35:10

Hier ook 2 juli.

We hebben nog wel wat te doen, denk ik, maar dat komt allemaal wel in orde zeker.
* 8 juni 2de pas kleed
* schoenen kindjes halen
* binnen 2 weken ringen ophalen
* bedankjes kinderen afhalen
* bedankjes zussen afmaken
* bedankjes ouders zoeken
* misboekjes printen
* cd muziek kerk maken
* fotolocatie gaan bekijken
* tafelaanduiding maken
* aantal gasten doorgeven aan de zaal

... en waarschijnlijk nog enkele dingen waar ik nu weer niet aan denk.

groetjes, nog veel voorbereidingsplezier en laat het maar snel juli zijn!



mariska
1-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 19:31:35

Wat doen jullie voor bedankjes aan ouders en getuigen? Daar hebben we eerlijk gezegd nog niet eens aan gedacht! Mijn schoenen zijn vandaag bij mijn ouders geleverd dus ik heb ze pas donderdag! Ik heb wel gekleurde schoenen besteld, ik kan je wel n foto mailen, want die hebben ze al per email gestuurd!! Als je je emailadres geeft dan stuur ik ze! En oja zonnebank.... Daar moet ik zelfs nog aan beginnen!! @ liselotte, bedankt voor de tips van de shoot, we zullen zondag eens Gent in gaan met de fotograaf!!



Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 21:44:44

Ik trouw ook op 1 juli maar van ons is het allesbehalve een klassiek trouwfeest :)
Wij trouwen enkel voor de wet en gaan nadien met de dichte familie (in totaal 18 personen) uitgebreid gaan eten.
Wij moeten wel nog onze ringen gaan kiezen, maar doen dit morgen. Hopelijk zullen we ze dan nog op tijd hebben?!

Zijn er nog mensen die het in het klein doen??

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...