Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestlocatie op een boot

  24-5-2011 11:04:07
heykes mede bruidjes en gommekes

ik heb vorige week men plaats vast gelegd
het is wel uniek vindt ik een boot in het gentse hij vaart niet uit!
na het vast leggen van de locatie ben ik opeens ferm beginnen twijfelen
zou het wel leuk zijn groot genoeg gaan de gasten dit wel plezant vinden ....
en als ik iedere keer bij een beslissing ga beginnen peikeren ga ik ng veel pieker momentjes hebben

ik wil dan ook dat alles tip top in orde verloopt op onze dag
er gaan ook kindjes op de boot aanwezig zijn
dit vindt ik dan een beetje gevaarlijk
maar daar heb ik dan een oppas voor geregeld als er eens een kindje wegsluipt en de ouders hebben het ni opgemerkt heb ik nog onze oppas die op alle kids let

ook mijn eige kids

traiteur dienst gingen we erst samen met de boot organiseren
maar men nonkeltjen is kok en hij staat er op hij het eten mag verzorgen
samen met een collegatje
hij zorgt voor alles en dit is dan ook zen cadeau voor ons
ik vindt dit wel reuze fijn maar is dit ni wat raar
dat je eigen familie het eten verzorgd

ale ik dacht in het begin dit verloopt hier goed ni teveel stress en pieker
maar nu ik echt bezig ben alles in orde aan het maken is het wel al heel wa gepieker bijgeweest ook :-)

en ik moet nog zo een 332 dagen gaan :-s

groetjes

kelly
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1757


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik24-5-2011 11:41:39

Een nonkel die je eten verzorgt, is toch gewoon de max ! Want als er één ding is waar elk bruidje over piekert is het wel het eten (zal het genoeg zijn ? zal het lekker zijn ? zal het wachten niet te lang duren tussen elke schotel ?...), dus wees blij dat dit voor jullie al niet geldt ! Bovendien is dit een zware post (in termen van financiën) dus als jouw cateraar dat gratis wil doen... jullie hebben veel geluk !
Een boot is toch een "unieke" locatie. Moet inderdaad wel voldoende plaats bieden, ook om te dansen na het diner maar dat kan je toch bespreken met de rederij ?
Wees niet bang om je angsten uit te spreken tegenover je contact van de boot, zeg ronduit dat je je afvraagt of het wel groot genoeg zal zijn, of de mensen niet teveel op elkaar gedrumd zullen zitten tijdens het eten,... kortom, maak hem deelgenoot van je twijfels. En zeg er direct bij hoeveel gasten jullie voorzien. Zeker niet met twijfels blijven zitten maar er naartoe gaan en het probleem uit de weg helpen.



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik24-5-2011 12:05:04

Leuk Kelly dat je nu al een zaal hebt.
Is het de aquamuse in Gent? Ben daar eens voor een bedrijfsfeest naartoe geweest en vond dit wel de max! Héél origineel hoor.

Inderdaad zul je wel iemand kunnen gebruiken die zeer goed op de kids past!

Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen en groetjes!



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik24-5-2011 21:51:13

heykes,

heb vandaag men overeenkomst getekend
inderdaad het is aquamuse je hebt nog een bootje die moderner is maar een stukje kleiner
dus die ga ik zeker niet neme
we mogen eens een kijkje nemen als de boot een klaarstaat voor een feest zo kunnen we de sfeer eens opsnuiven :-)

men nonkeltje is inderdaad een grote schat en financieel een grote steun kwa eten maar ik ga wel al het benodigd eten betalen hoor
wil niet profiteren

ben al heel blij hij dit doet da is al de helft minder dat normaal was uitgerekend ;-)

dat het maar vlug een paar maandjes later is :-)

mercikes voor de reactiekes




Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik12-12-2012 23:45:24

Kelly : wat is nu de exacte huurprijs? Op de website staat voor een vrijdag 680euro en een trouwfeest 1120euro... Op basis waarvan beslissen ze dat dan?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info