Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Recente ervaringen Barrier Houthalen

  23-5-2011 22:41:33
Dag bruidjes!
Ik wil alle geruchten de wereld uit helpen. Ben dan ook op zoek naar mensen die echt uit ervaring kunnen spreken wat de kwaliteit en service van Bart Claes betreft. Zijn er koppels die al eens een feest meemaakten in de Barrier in Houthalen. Graag jullie eerlijke, oprechte mening!!

Nele
9-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1863


Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik23-5-2011 22:43:51

Dag Nele,

ik ben er niet naar een trouw gegaan maar wel naar een feest voor een 50-jarig huwelijk met +- 40 personen. Het was er lekker en een mooi decor. Maar ik ben geen grote eter en ik ben met honger van tafel gegaan. Het organiserend paar was er beschaamd van, hoe weinig er uiteindelijk op de borden is gekomen. Maar ja, daar konden zij natuurlijk niets aan doen.

groetjes!



inge
5-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 0:33:30

het is lekker maar heeeeeeeeeel weinig voor zoveel geld
groetjes een ex houthalennaartje ;-)



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 8:27:56

Hoi Nele,
 
het is een prachtige locatie, met super mooie tuin bij mooi weer. Ik ben er vorig jaar met het werk gaan eten maar toen was het nog niet van Bart Claes. Een collega van me is er gaan eten voor een trouw recent en had inderdaad hetzelfde gevoel, veel te weinig eten en blijkbaar was de bediening ook niet zo geweldig. Dat viel haar toch op als buitenstaander.  



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik24-5-2011 9:29:36

in oktober was er daar een trouw van een neef van mijne man, wij konden zelf niet gaan, maar zijn zus en ouders vertelden ook dat het weinig eten was, en dat je eignelijk bij wijze van of dorst moest lijden of zelf uwe drank aan toog moest gaan halen, dat het veel te lang duurde eer je je drinken kreeg, en het eten op zich duurde ook enorm lang, om half 1 snachts pas dessertbuffet..



lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:16:33

Mijn collega is daar enkele weken geleden met klanten gaan eten, niet voor trouwfeest dus, maar is ook teleurgesteld naar huis gegaan. Absoluut niet het niveau van de vroeger Barrier!




suzy
6-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:30:03

Hoi Nele

Wij trouwen op 6 augustus in 't Driessent in diepenbeek. Dit is ook van Bart Claes.
Tot nu toe heb ik contact gehad in verband met de voorbereidingen van de menu en dit laat eigenlijk wel te wensen over.
ik heb al drie keer een persoonlijk conctact gehad en al verschillende mails/telefoons gedaan. maar blijkbaar kunnen ze mij niet de prijs van mijn menu geven... Waarom weet ik niet... (ik heb wel een andere menu dan de standaard menu's maar dan toch vind ik dat je dat op een week of twee weken kan uitzoeken.) mijn menu ligt al vast van eind maart en ik heb nog altijd geen prijs.
Wel weet ik al dat er een prijsstijging van 9 % is doorgevoerd.
Maar op dit moment weet ik dus totaal niet, wat mijn feest mij gaat kosten, want ik krijg alleen maar vage antwoorden of geen...
Ik kan alleen maar hopen dat alles tegen dan geregeld is en dat ik niet achterover val van de prijs.

Ook vind ik dat zij voor toch een "befaamde" catering te zijn heel veel extra vragen voor in mijn ogen standaard luxe... bv prijs voor een stoelhoes, prijs voor een kruk aan een staantafel, prijs voor een grote kandelaar op tafel.

Had ik dit alles op voorhand geweten denk ik dat ik niet voor hen gekozen had maar eerder voor iets gewoon en het dan zelf speciaal gemaakt zou hebben.

Maar dit is mijn visie... ik heb ook al veel goede dingen gehoord en ik hoop dat ik na 6 augustus ook goede dingen kan vertellen en dat ik op dit moment gewoon een bridezilla ben...

Laat ons hopen dat alles goed komt...





ilse

 Meld misbruik24-5-2011 20:56:11

Beste,

Ik ben onlangs zelf in de Barrier geweest voor een proefsessie van wijnen met hapjes. Best in orde. Het is wel zo dat de Barrier recentelijk werd overgenomen door Bart Claes. Dus dat moet daar nog een beetje in de plooi vallen denk ik. Vrienden van mijn ouders zijn er vorig weekend gaan dineren en waren toch zeer tevreden. Hun dochter trouwde onlangs in een andere zaal van Bart Claes en alleen maar lof te horen.
Wij hebben zelf voor de Baenwinning gekozen en betalen een vaste prijs voor de exclusiviteit van de zaal linnen en bloemen inclusief. Mijn ouders zijn al eens naar 't Driessent geweest voor een receptie en waren toch zeer enthousiast over de bediening.
Natuurlijk moet je hen terecht wijzen vind ik als er te weinig drank geschonken wordt in een all in formule... Maar tot nu toe hoorde ik alleen lof over de catering van deze zaak en het is de laatste weken dat er wat roddels verspreid werden... laten we hopen dat het in de realiteit nog allemaal tip top is.






deddy
15-9-2012
 Meld misbruik25-5-2011 13:06:02

In december naar het trouwfeest van mijn beste vriendin geweest in 't Driessent. Zij had buffetvorm genomen, heel lekker eten, en ook genoeg.



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 20:35:27

heb vandaag mijn prijzen gekregen joepie! toch op tijd dan!



Sabrina
5-8-2011
 Meld misbruik26-5-2011 13:07:10

Hoi HOI

Wij trouwen op 5 aug op Hof Ten Steen te Orsmaal, ook van Bart Claes.
Prijs van het suggestiemenu blijkt ook hoger als oorspronkelijk vermeld.
De proef afspraak laat op zich wachten......
De geruchten over een faillissement maken mij niet bepaald gerust...

Ik blijf vertrouwen op een professionele samenwerking, bediening en voldoende eten :-/

Hopelijk stelt Bartje ons niet teleur....

Sabrina



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik30-5-2011 16:50:01

Hallo,

Wij zijn ook al naar een huwelijk geweest in de Barrier. Wel enkel de receptie. De locatie is zeer mooi, daar valt niets op aan te merken. Het eten is ook lekker en zeer verzorgt. Voor ons huwelijk hebben we ook daar prijs gevraagd, en ik vind het verschrikelijk duur! Te duur zelfs ondanks de locatie. (naar onze portemonée eh ). Voor een pak minder geld heb je ergens anders ook heel lekker gegeten. En zoals hierboven al vermeld zijn de porties toch wat een de kleine kant...

Maar iedereen zijn mening en budget ...

Groetjes
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info