Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanktekst voor ouders in de mis

  2-5-2006 15:43:12
Wij willen onze ouders graag bedanken in de mis, echter we willen het niet te emotioneel maken... We gebruiken ook liever niet de tekst van de boom, maar wel gewoon onze eigen woorden. Maar het is zo moeilijk om de juiste woorden te vinden... Zijn er die hun tekst even willen doorsturen nr mij??
Alvast bedankt!
isabellerobben@hotmail.com
20/5/06

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1222


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik2-5-2006 21:19:16

Hoi, wij hebben een teskt (wel niet zelfgeschreven) van een boom waar een tak wordt van gesneden. Daarna laten wij een klein boompje aan onze ouders afgeven. Ik vond dit wel origineel.

Nog veel succes



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 21:19:33

ik heb zo geen tekstje .. er is nog altijd het tekstje met van kinderen zijn net vliegers ...

wij gaan de bedanking gewoon op het avondfeest houden en dan zeg ik hen gewoon bedankt voor alles en dergelijke .. niet echt een speciale tekst, maar ook met eigen woorden .... bedankt voor hun liefde gedurende de voorbije jaren, hun steun, ..... lang moet dat zeker niet zijn ... gaat sowieso al wel een emotioneel moment zijn denk ik

Heb altijd geleerd: beter kort en krachtig dan lang en saai

Mieke
13/05/06




26-5-2006
 Meld misbruik3-5-2006 10:57:42

Isabelle

Ik heb een zelfgeschreven tekst. Ik mail hem door deze avond.

Lien
26/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...