Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reactie uitnodigingen

  2-5-2006 14:38:11
sorry vorige berichtje was mislukt ;)
gewoon effe zeggen dat k hier aant stressen ben, nog 24 dagen en nog altijd geen reactie van sommige mensen gekregen, is dit normaal?
We moeten binnen 2 dagen aan de feestzaal doorgeven hoeveel mensen er exact kunnen komen en dan staan we daar schoon e
zijn er nog bruidjes die dit voorhebben?
succes nog iedereen!!!
groetjes Tamara
26/05/06

tamara
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 946


Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 14:55:45

hey Tamara,

wij trouwen op 27/5 en de mensen hebben tijd tot zondag...ook bij ons moet er nog een hele hoop antwoorden...word er onozel van...Maar ja, niks aan te doen!

wij moeten ons def. aantal wel maar een 5-tal dagen van tevoren doorgeven aan de zaal, dus dat valt mee...

groetjes

Lynn



Veerle
27-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 15:06:53

Hey,

wij trouwen 27 mei. De mensen hebben nog tijd om te reageren tot 5 mei. Ook wij moeten nog heel wat reacties krijgen! Wij hebben een 200-tal genodigden op receptie en hebben er nu nog maar een 50-tal. Geen paniek dus, blijkbaar reageren de mensen heel laat. Ik begrijp dat niet! Je weet toch vlug of je komt of niet?
veerle



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik2-5-2006 15:08:15

Ik moet twee weken op voorhand doorgeven dus heb als deadline voor verwittiging iets van een 28 dagen op voorhand genomen want ken dat, mensen gaan op verlof en zo en vergeten het... Ik zou zeggen, begin alvast maar rond te bellen. Want als je een te hoog aantal doorgeeft aan je feestzaal... mss moet je dan wel voor dat aantal betalen ook eh

Succes en hou die stress er wat onder!

Groetjes,

Katrien



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik2-5-2006 16:00:06

ja hadden wij ook, een aantal mensen hebben wij zelf gebeld met de vraag of ze nu kwamen. Had je een datum er op gezet met wanneer ze ten laatste moesten verwittigen? Vrienden van ons hadden dat ook doordat sommige mensen het verkeerd begrepen hadden, die dachten dat je enkel moest laten weten als je niet komt. Dus ja het kan met van alles te maken hebben. Niet stressen gewoon rondbellen, mailen, smsen, wat dan ook
succes



robben
20-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 16:26:19

Hier hetzelfde verhaal. Wij trouwen 20 mei, we hadden op de uitnodiging gezet: graag een seintje voor 4 mei, maar we moeten ook nog een hele hoop mensen zelf bellen en dat is zo stom hè!
Groetjes!
Isabelle



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik2-5-2006 20:29:35

Hoi Tamara,

Hier idem dito. Wij trouwen 2 juni en hebben de mensen wel tijd gegeven tot 15 mei. Die van het avondfeest hebben bijna allemaal bevestigd, maar voor de receptie is het een ramp. En het strafste van al is dat het weeral familie is dat als laatste antwoord.

En ik vrees dat het het beste is dat je wel rondbelt, want een vriendin van mij die had ook van verschillende mensen geen antwoord gehad en die ging er dus vanuit dat die niet kwamen, maar stonden dus wel op de receptie. Om zot van te worden.....

Groetjes,
Eva




27-5-2006
 Meld misbruik3-5-2006 11:27:06

t is precies echt wel een algemeen terugkomend probleem :-)

Ook wij trouwen op 27 mei, en ook wij vrioegen bevestiging voor 5 mei, en hebben ook nog van veel mensen niks gehoord, en idd veel familieleden laten niets horen, volgens mij omdat ze ervan uitgaan dat we wel weten dat ze komen...

Ik heb beslist me er niet meer druk in te maken, ze hebben nu nog 3 dagen, en desnoods begin ik maandag aan een rondbel- en rondmailsessie!

het komt allemaal wel goed ;-)

groetjes,
annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...