Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toffe site!!

  1-5-2004 20:43:41
Hallo,

Ben al een paar keer op het forum geweest en heb al een aantal toffe ideeën opgedaan!!
Mijn vriend en ik trouwen op 14 mei 2005 maar zijn al volop bezig met de voorbereidingen en volgens mij is dat niks te vroeg. Ik panikeer nu soms zelfs al wanneer ik denk aan alles wat nog moet gebeuren! Herkent iemand dit gevoel??
Alleszins een toffe pagina om op je vragen een antwoord te zoeken!!

Groetjes, Cindy.

cindy
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1333


Scheepers

 Meld misbruik2-5-2004 8:59:29

Vooral rustig blijven, we hebben januari 2004 beslist om 29 mei 2004 te trouwen en alles is dik in orde. Dus..



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik2-5-2004 15:15:54

Hoi Cindy,

Mijn vriend en ik trouwen op 7 mei 2005 en ik herken jouw reactie. Momenteel ligt bij ons de feestzaal, de fotograaf, de auto's, het kerkelijk huwelijk en de DJ al vast en ik denk dat dat momenteel toch wel de belangrijkste dingen zijn. Voor de rest doen wij het voorlopig rustig aan en bekijk ik regelmatig deze site om tips op te doen. Altijd handig!

Veel succes met de voorbereidingen!



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik3-5-2004 13:34:04

Hoi, ook wij trouwen op 7 mei 2005, misschien kunnen we met vieren elkaar helpen? Bij ons liggen de zaal, dj, traiteur en fotograaf vast, wij trouwen niet voor de kerk en van auto's weten we nog niet wat we willen! we hebben ook al wat teksten gevonden voor de viering en liedjes en ideetjes voor de zaal te versieren. Nu is het natuurlijk wel lekker rustig, wat goed uitkomt want binnen een maand beginnen mijn examens en ik had zoiets van: alle belangrijke zaken moeten vastliggen voor mei zodat ik er niet aan moet denken! Mijn e-mail:rebeccadelahaut@hotmail.com
Veel succes!
Rebecca



Katrien

 Meld misbruik3-5-2004 14:43:48

Hey Cindy,

Wij trouwen op 21.05.05! Van ons staat de feestaal vast, de kerk en we zijn nu op zoek naar een fotograaf. Ook qua auto's weten we min of meer wat we willen (een oldtimer waarmee mijn verloofde en ik dan zouden rijden en dan de suite in dezelfde auto's). Voor de rest hebben we nog even tijd - hoop ik ;-)
Veel plezier !



els
30-7-2005
 Meld misbruik3-5-2004 17:09:35

Hoi,
Mijn verloofde en ik trouwen op 30 juli 2005... dus wij moeten nog iets langer wachten dan jullie... Op die dag zullen we net 6 jaar samen zijn... dus voor ons heeft die dag een symbolische betekenis. Vermits we ook (ZELF) aan het bouwen zijn, ben ik ook op tijd begonnen met de regelingen. Ik heb de zaal, de wet en de kerk en de fotograaf al vastliggen. Nu ben ik op zoek naar een DJ en een traiteur. Ik heb al eens een nacht niet kunnen slapen omdat ik telkens droomde dat alles in het honderd liep op onze trouwdag!!! Desondanks weet ik dat we nog tijd zat hebben om alles te regelen. Ik snuffel wekelijks op het forum om ideetjes op te doen en moet eerlijk zeggen dat jullie me al heel goed geholpen hebben. OOk aan de etalages van trouwboetieks vind je me tegenwoordig vaak terug... ik kan bijna niet wachten om de jurk van mijn dromen te gaan zoeken... maar ja daar is het nu nog wat vroeg voor, he. Hoe lan op voorhand gaan jullie kijken voor DE jurk?

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!
Els
elswampers@yahoo.com



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik3-5-2004 22:03:40

De kriebels om een bruidswinkel binnen te gaan, zijn al groot, maar ik heb mezelf voorgenomen om dit pas te doen vanaf oktober. Eerst nog even begin oktober op reis gaan en dan er terug volop invliegen om alles verder te plannen. Voor de rest is het vrij rustig en schrijf ik elk idee, adres en website op zodat ik het in het najaar gemakkelijk kan terugvinden.

Sofie



vanessa
20-5-2005
 Meld misbruik4-5-2004 11:16:42

hoi,
wij trouwen 20 mei 2005 op een vrijdag dus blijkbaar word dat niet zo vaak gedaan want de meesten trouwen op een zaterdag wij zijn nu nog maar begeonnen met alles deze week moeten we naar de feestzaal en dan volgt de rest hé ,kent iemand een goeie fotograaf regio oostende alvast bedankt en groetjes
vanessa



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik26-5-2004 11:16:33

Hey,

Vind deze oproep wel grappig, want zowat alle mensen die geantwoord hebben trouwen in mei 2005. Ook mijn vriend en ik trouwen op 21 mei 2005. Bij ons ligt de feestzaal, DJ en fotograaf al vast. Mijn droomjurk heb ik gevonden op www.clairdefemme.be en ook onze ringen en het bruidsboeket hebben we in gedachten. De uitnodigingen zouden we graag zelf maken en ook de suikerbonen om de mensen 's avonds aan tafel te bedanken voor onze prachtige dag hebben we gevonden... We zijn er op tijd mee begonnen, maar dat is ook wel nodig, denk ik! Als je ziet wat we nog allemaal moeten doen.

Veel succes aan iedereen!

Groetjes,

Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...