Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

  23-5-2011 12:04:51
Beste medebruidjes,

met nog maar 39 dagen op de teller komt de grote dag nu toch wel heel dichtbij.

Voor 1 juni moeten onze gasten laten weten of ze zullen aanwezig zijn of niet. Dus ik kan al beginnen nadenken over de tafelschikking. Alleen weet ik niet hoe ik daaraan moet beginnen.

Maak ik gewoon een lijst met tafelnummer en de namen van de gasten of moet ik echt een tekening van de zaal maken en beslissen waar welke tafel moet staan. Want de oudere personen wil ik iets verder van de dansvloer zetten.
Maar het probleem is dat ik natuurlijk niet weet hoeveel tafels er naast elkaar kunnen staan...

Iemand tips?

Bedankt,

Dorien

Dorien
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1302


Ki
13-5-2011
 Meld misbruik23-5-2011 12:07:39

Ik zou dit bespreken met de zaal.wij kregen duidelijk van de zaal te horen wat ze van ons verwachtten.wij moesten op een blad aanduiden welke tafel waar en dan zorgden zij dat dit mooi en goed was...
maar ik zeg dit hangt van zaal tot zaal af.ik zou eens samenzitten met zaal of telefoneren.want kan zijn dat zij specifieke lijst geordend op die of die manier willen en zo. zo ben je ook zeker dat je het goed doet en geen onnodig werk doet...



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik23-5-2011 12:19:25

Je kan natuurlijk voor jezelf al beginnen met het maken van een overzichtje van wie je bij wie aan de tafel wil zetten. Verder zou ik inderdaad eens met de zaal bespreken wat ze juist verwachten.



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik23-5-2011 12:27:33

Wij kregen een plannetje van de zaal waar alle tafels op ingetekend staan. We konden dan zelf bepalen welke tafels we nodig hebben en welke niet. Misschien s vragen? Het zou je toch heel wat werk besparen...

We hebben dan zelf aan elke tafel een nummer toegekend. Aan de zaal bezorgen we dan een alfabetische lijst van de avondgasten met hun tafelnummer ernaast.



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik23-5-2011 13:45:55

Ik heb dit weekend witte kadertjes gekocht en steek daar een fushia papier (ons thema= fushia) in met de naam van de familie op die aan die tafel zit.
Ik had al zoveel andere opties geprobeerd en elk nieuw idee was niet het juiste volgens mijn vriend daarom de vrij klassieke naamkaartjes maar dan per tafel in een kadertje.

Wij hebben ook een zaalplan gekregen en dan met tafels verschoven enz en idd een lijst maken met wie je aan welke tafel wilt zetten en wie je ver uiteen wilt of wie waar in de zaal.

Succes!



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik23-5-2011 14:21:36

Hoi!

Met nog 32 dagen te gaan, hebben wij ook aan onze gasten gevraagd voor 1 juni te bevestigen :)!
Velen hebben al iets laten weten... andere niet

Wij hebben van onze zaal een plannetje gekregen.
Ik weet niet welke computer jij hebt, maar mijn zus heeft een mac en daar staat een programmatje tafelschikking op... misschien heb jij dat ook... dat vergemakkelijkt alles een beetje :)



Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik23-5-2011 17:08:51

Hoi Liselotte! Welk programmatje is dat juist? Kan je het ergens downloaden? Zou wel héééél erg handig zijn..

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...