Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De mooiste dag van mijn leven tot nu toe!!!!

  21-5-2011 23:02:48
Hey bruidjes,

Ja voor mij zit het er weeral een dagje op! Ik mag mij al een dagje mevrouw Ickx noemen Is wel ff wennen, maar ook zo'n zalig gevoel!
Hier ff mijn dagverslagje zoals beloofd:
om 6u opgestaan, gedoucht, haar gedroogt, mij aangekleed en naar mijn ouders vertrokken.
08u: mijn kapster kwam aan, zij heeft mij echt het kapsel gegeven waar ik van droomde.
9u mijn visagiste (Heidi Fonteyn) zeker een aanrader voor de toekomstige bruidjes onder ons, super vriendelijk en heeft mij echt mooi gesminkt, is heel de dag en nacht mooi blijven zitten.
10u: aankomst familie en verloofde met prachtig boeketje van bloemen Annica's uit herentals
10.30: aankomst koets + huifkar van Tom Heylen uit Olen ( was precies echt een koets uit een sprookje) , vertrek gemeentehuis
11u: gemeentehuis: is super snel gedaan, op 20 min ben je er zeker buiten
12u: kerk: de viering is echt super verlopen, wij hadden gekozen voor een koppeltje te komen laten zingen, prachtig gezongen, gewoon kippevel momenten beleefd. Ook zeker een aanrader, en helemaal niet duur ( want daar durft het meestal de mist in te lopen) iemand die graag hun mailadres heeft, mag mij altijd een seintje geven.
13.15: viering gedaan, foto's gaan trekken met de koets
14.30u: wij terug naar huis, voor even na te genieten en iets te eten
16u: met onze fotograaf Jef Celen foto's gaan nemen in het begijnhof in lier. We hebben al enkele foto's gezien en ze zijn gewoon prachtig. Ook onze videograaf Kurt Vermylen heeft ook fantastisch werk geleverd.
Rond 18.45u naar feestzaal Nilania vertrokken
19u: aankomst gasten avondfeest + receptie
20u: aan tafel + opdienen soep
20.15u: koud en warm buffet open ( super lekker eten en zeer grote keuze en zo mooi opgediend)
Nadien was er dan ons dessertenbuffet, met aansnijden van de ijstaart
Na een lekker dessertje gegeten te hebben, bedankjes aan de eretafel uitdelen en weggooien bruidsboeket
Dan was er het zalig moment: onze openingsdans: This I Swear van Nick Lachey
En dan is er gedanst tot in de vroege uurtjes waarvoor dank aan onze dj: Tom Van Dijck Zalige muziek!!!
Wat ik wel moet zeggen is, dat ik er van verschoten ben hoe zwaar mijn kleedje (Maggie Sottero) eigenlijk wel was. Het was echt super vermoeiend om het te dragen, maar ik heb zeker geen spijt van mijn keuze. Als ik vandaag moest terug gaan kiezen, zou ik juist hetzelfde nemen!
Onze dag was gewoon zoals ik altijd van gedroomd had, nee dat is niet waar, eigenlijk nog zoveel meer! Het gevoel is niet te beschrijven!
Iedereen zou het gewoon is moeten meemaken in zijn leven!
Aan alle toekomstige bruidjes: geniet van elke second, want je dagje vliegt voorbij! Wij hebben het ook gedaan!

Hier al enkele foto's van mensen die aan de kerk en het gemeentehuis stonden, de andere volgen binnen enkele dagen:

http://www.facebook.com/event.php?eid=163166150413961&ref=notif&notif_t=event_invite#!/media/set/?set=a.1881543892764.105478.1666331997&notif_t=photo_album_reply
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000743333974#!/media/set/?set=a.211027702265339.57135.100000743333974

Vele groetjes en heel veel succes met jullie voorbereidingen

van een overgelukkige mevrouw :)

Tamara



tamara
20-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2383


tamara
20-5-2011
 Meld misbruik21-5-2011 23:09:47

Ben nog iemand heel belangrijk vergeten: en die persoon mag zeker niet vergeten worden!!
Mijn ceremoniemeester Pierre Loncin, wat is zonder hem gedaan zou hebben weet ik nog altijd niet!
Hij denkt echt aan alles, en doet echt alles!
Zonder hem zou de helft van de dag chaotischer verlopen zijn, met hem erbij kan je rustig genieten.
Voor de bruidjes die eraan moesten twijfelen om een ceremoniemeester te nemen, ik kan het alleen maar aanraden. Het stelt je zo op je gemak!



vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik21-5-2011 23:10:38

Een hele dikke proficiat!
Spijtig genoeg krijg ik de foto's niet geopend.

Geniet van het getrouwde leven!



katrien
12-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 23:17:16

Proficiat hé!!!!



Stephanie

 Meld misbruik22-5-2011 3:42:02

Proficiat!! klinkt als een geweldige dag! Ik kan je fotos ook niet openen...kan je nog eens proberen om de veiligheidsinstellingen tijdelijk aan te passen en de link te posten? We zijn zo benieuwd :)



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik22-5-2011 7:08:35

Proficiat,klinkt als een droomdagje.
Ook ik kan de fotos niet openen,en ik ben zo curieus.
Maar zeker naar de fotos van Jef, want wij hebben hem ook gekozen voor ons huwelijk
Geniet nog van je wittebroodsweken!

.




Leen
28-5-2011
 Meld misbruik22-5-2011 7:46:15

Een hele dikke proficiat aan het bruidspaar!



Sara
28-5-2011
 Meld misbruik22-5-2011 7:56:29

Hoera Hoera Hoera!
Geniet van jullie eerste weekjes als getrouwd koppel.
Een dikke proficiat!!



francis
6-7-2012
 Meld misbruik22-5-2011 9:51:46

van harte en geniet er van.

Het is jammer dat de foto's het niet doen

mvg francis



natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 10:24:15

een hele dikke proficiat meid
ik krijg ook spijtig genoeg de fotos niet open zo benieuwd naar u maggie kleed.
ps wij hebben ook jef celen als fotograaf.

groetjes



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2011 11:27:08

Een hele dikke proficiat hoor!!!!
Ik vermoed dat er inderdaad iets niet klopt want we kunnen de foto's niet openen:-)
Geniet van je honeymoon!!!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik22-5-2011 11:33:52

Een dikke proficiat! Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt, kids, dat kan je nooit voorspellen he.
Ben benieuwd naar de foto's want kreeg ze ook niet geopend.



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik22-5-2011 11:41:33

Ik ben blij voor jou dat alles zo goed verlopen is!
Geniet van je leven als 'mevrouw'.
Probeer je de foto's nog eens te posten? Want ook ik slaag er niet in om ze te bekijken.



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik22-5-2011 18:18:18

hey tamara nog eens proficiat met jullie huwelijk wij gaan onze foto's ook nemen in het begijnhof van lier. Zijn jullie in nijlen voor de kerk getrouwd omdat ik hier een postje van jou had gelezen dat jullie in Gestel waren gaan horen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...