Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spellen op bruiloft

  2-5-2006 9:29:51
Hallo, ik had een vraagje het is de broer van mijn vriend die trouwt en we zouden graag een spel ofso doen om hun feest we hadden gedacht aan een kwis over elkaars familie en dan voor ieder juist antwoord krijgen ze extra geld maar ik vind het een beetje raar heeft iemand nog iedeetjes voor een spel?

Dank je wellll

Xje

Karen
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 949


Jolene
26-8-2006
 Meld misbruik2-5-2006 10:18:45

Hey

Je kan ofwel de bruidegom een blinddoek omdoen en dan een 5-tal mensen in een rij laten staan, waaronder de bruid en hij moet ze er dan uithalen, bv door haar geur te herkennen of door aan de handen te voelen of zo. Het is altijd leuk om er ook een man tussen te zetten! :-) Of je kan ook de bruid blinddoeken en haar aan het gezicht laten voelen of zoiets...
Succes!



Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik2-5-2006 11:18:19

Wij hebben ooit "blind date" achterna gespeeld, met als jager de bruid, en als kandidaat de bruidegom, samen met wat "onnozele" typetjes.
Was héél leuk, en als prijs kregen ze ook ècht een huwelijksreis!

Swingpaleis hebben we ook ooit gedaan, met opdrachtjes die bruid en bruidegom en hun team (familie) moesten uitvoeren.

Groetjes
Veerle
29/10/2005



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik2-5-2006 12:59:09

Mijn schoonzusjes hadden een stoelendans georganiseerd, met onze ouders en beste vrienden. Wie afviel kreeg een kaartje met daarop een opdracht, nl. iets doen voor ons in een bepaalde maand. Bv. deze maand (mei) moet een vriend van m'n man met ons naar de film, in april moest m'n papa ons een feestelijk onthaal op Zaventem bezorgen na onze huwelijksreis, in juni moet m'n mama met mij zomerkleedjes gaan kopen, in juli moet m'n man met mij naar de zee een ijsje gaan eten en in een go-car gaan rijden, in december moet er iemand met ons onze kerstboom en kerstversiering komen verzorgen... Zo hebben we voor elke maand iets, een heel jaar lang. 'k Vind dat wel tof, want zo blijft je trouwfeest een beetje duren :-)
Degene die laatst overbleef bij de stoelendans, die kreeg een fles champagne (bovenop z'n opdracht!), die hij met ons moet opdrinken. De bruid moet niet meedoen in de stoelendans (da's wat moeilijk hé, met zo'n kleed), maar die zorgt voor de muziek.

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!



Liesbet

 Meld misbruik31-7-2006 16:33:21

Hallo Sofie,

Ik ben echt wel benieuwd naar alle opdrachten, lijken me zeer leuk!

groetjes
liesbetdevoghel@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...