Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAN EVY

  1-5-2004 11:01:29
Hoi Evy,

Hebben jullie ondertussen al kunnen beslissen welke zaal het zal worden? En ligt de datum vast?

Wij hebben ondertussen onze feestzaal gevonden: Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos en het zal 16 juli 2005 worden. Het is een hele mooie zaal en de prijs valt goed mee (de exacte prijs weten we nog niet, want dan zouden we het menu al beslist moeten hebben en daar hebben we nog wel wat tijd voor). Alles is ook inbegrepen: drank, bediening, versiering op tafel, de zaal, ... Bij veel zalen bleek dat niet het geval en dan kan je moeilijk weten hoeveel het nu ongeveer zal zijn.

Ik vroeg mij af: hebben jullie al een dj op het oog? Het is moeilijk om hierin te belissen, want je weet op voorhand niet goed of hij je zal aan staan (de dj's die we kennen van op andere trouwfeesten willen we alleszins niet). Als je soms tips moest hebben... Of voor een fotograaf?

Nog veel plezier met de voorbereidingen en succes met de studies.

Groetjes,
Katleen

Katleen
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1056


Evy
30-4-2005
 Meld misbruik4-5-2004 9:13:05

Hoi,

we hebben gekozen voor het Kastanjehof in Pellenberg en we trouwen op 30 april 2005. We zijn zelf ook nog volop op zoek naar een dj, fotograaf en videograaf. Er woont bij ons op de wijk een dj. Elk jaar is er een barbecuefeest bij ons op de wijk en we hebben die daar horen spelen en we vonden hem wel goed, maar ik weet nog niet hoeveel hij vraagt. We moeten nog altijd eens informeren. Ik denk wel dat de meeste dj's van tevoren naar je eigen muziekkeuze vragen en je dus voor een groot deel zelf kunt kiezen welke muziek gespeeld wordt.

Groetjes,
Evy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...