Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekje voor de huwelijksviering

  1-5-2006 11:10:30
Beste allemaal,

Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering, voorgegaan door Norbert Debethune van Rent a Priest. Nu gaan we binnenkort een afspraak maken om samen de viering in elkaar te steken.
Ik vroeg me af of er iemand zijn vieringboekje eens wil doorsturen. Zo krijgen we een beetje een idee van welk soort teksten er precies in moeten komen.

Alvast dikke merci, Sylvie
(1 juli 2006)

sylvie_vdw@skynet.be

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1017


Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik1-5-2006 12:06:01

Daar moet je echt niet naar kijken als je hem als voorganger neemt. Hij stuurt jou tekstjes door en het enige dat jij moet doen is er daar drie uitkiezen. Al de rest van de viering stopt hij in elkaar als jullie op gesprek gaan.



Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik1-5-2006 13:14:14

Sylvie,
Ik kan je niet echt helpen, maar:
Schrijf je een verslagje na julie bezoek aan Norbert Bethune over hoe het geweest is? Wij hebben hem ook als voorganger gekozen voor ons huwelijk in oktober, en ik ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal in zijn werk gaat!

Alvast bedankt!

Groetjes, Bene
(14 okt 2006)

Benedikte.trouwt@hotmail.com



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik1-5-2006 13:44:07

Wij zijn onlangs ook geweest. Tis wel een vermoeiende avond, want zijn vragen zijn erg persoonlijk en ook best wel moeilijk om te antwoorden (vnl het zoeken van juiste woorden) Maar hij is best wel vriendelijk ;)
Hij laat je tijd genoeg om te zoeken naar de juiste woorden en zal je ook niet iets in de mond leggen. De avond zelf al weet je hoe je viering eruit zal zien. Enig minpuntje vond ik, was de prijs (450 euro) maarja....



karin
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2006 11:00:23

hallo
op de website staat toch dat het 350 euro is, waarvoor dient dan die 100 euro extra?

groetjes
karin



Viviane

 Meld misbruik2-5-2006 12:59:55

Sylvie,

Het is zeker geen verloren geld om Norbert Debethune te nemen.
Het is niet alleen een tekstje lezen hoor, het is een gans gebeuren rond uw viering.
Mijn mooiste viering met hem was op een vissersboot te Zeebrugge.
Er staan fotos op mijn website oner de button SFEERFOTOS DEEL1

Groetjes
Viviane Salembier.
Gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator.
www.ceremonie-dynastie.com
dynastie@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...