Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel geschenkje ouders/getuigen

  18-5-2011 16:07:34
Dag medebruidjes- en gommetjes!

Dit onderwerpje is al heeeel veel geplaatst, en heb al even vaak alle berichtjes gelezen, maar ik vind niet wat ik zoek!
We zouden graag onze ouders/getuigen een origineel uitstapje cadeau willen doen (voor achteraf).
Bv. een moorddiner (maar waar doe je dit?), een ballonvaart (maar dit durven de schoonouders niet dus dat valt al weg), ...
Wie heeft hier nog andere ideetjes voor? Het mogen zowel avontuurlijke actieuitstapjes zijn, als rustactiviteiten :)
Wij zelf zijn van Hasselt maar willen gerust wel wat verder rijden en een daguitstap doen.

Groetjes!

Inge
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1208


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 16:09:59

Misschien een bongo bon met als thema zo'n daguistappen?



Inge
6-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 16:13:56

Ja, maar onze beide ouders zijn niet bongo-bon-minded :)
Ze hebben dat nog al gekregen, weten nog niet wat kiezen ('We hebben nog wel tijd'), leggen het dan in de kast en vergeten het. Ken je het? :)
Dus zouden we echt iets gericht willen geven waar ze dan ook meteen een datum ook kunnen plakken...



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik18-5-2011 16:33:07

Travelbox en zelf gewoon meebeslissen, dan weet je zeker dat ze gaan!



Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik18-5-2011 17:45:30

je kan altijd voor inspiratie in de bongobon kijken he ;)



lies
2-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:11:38

Wij hebben een weekendje aan zee in Nederland geboekt begin september. Dan gaan we lekker met ons zessen uitwaaien, wandelen, fietsen, lekker eten,... kortom een supergezllig weekendje. En tegen dan kunnen we zeker alle foto's laten zien!

xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...