Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  18-5-2011 12:51:07
hey iedereen,
ben echt super blij, we hebben onze bedankjes eindelijk gevonden en besteld.
het zijn kleine flesjes met blue curacao geworden met onze foto, naam en bedankt erop!
nu wachten op de proefdruk van de foto en dan nog 3 weken wachten en dan hebben we ze!!!
ben echt superblij!

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1053


Emily
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2011 12:58:49

Hei Ellen, waar heb je die flesjes gevonden? Heb je etiketten om erop te plakken, kaartjes of het echt op de flesjes laten drukken?

Blij dat je helemaal iets naar je zin hebt gevonden! nu nog 3 weken geduld uitoefenen ;)



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 13:04:17

hey emily,
ik heb ze besteld via drankbedankjes zij zorgen voor alles, je stuurt je foto door en zij bewerken die, dat is een etiket dat ze er dan opkleven . de "drank" is natuurlijk in verschillende kleuren/smaken verkrijgbaar je moet maar eens een kijkje nemen op hun website
http://www.drank-bedankjes.be/
en kwa prijs viel het ook supergoed mee...




marc
14-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 20:07:09

Wat is de prijs van een flesje,want dit staat niet vermeld op de site.
thanks.



Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 20:40:26

heb heb de mijne ook op drankbedankjes besteld het zijn er wel met loveshot in omdat we met thema roze werken
ik ben hier supertevreden ben
ik had de flesjes snel en ze zien er schitterend uit!
echt een aanrader



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2011 11:56:49

Hoi,

Ik vind dit een heel origineel idee maar zullen de mensen dat effecfief uitdrinken denken jullie?
Plus: ik ken iemand die geen alchol mag drinken, vind dat dan wat raar om een flesje drank te geven:-)



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik20-5-2011 17:27:44

ik denk dat de meeste mensen het effecitief niet uitdrinken maar dat speelt mij eigenlijk weinig rol... kan mooi zijn om op je kast te zetten ook hé
wij ebben 120 stuks voor 168 dacht ik. met alle kosten inbegrepen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...