Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

  1-5-2006 8:39:59
Hoi meiden,

Ik wil gewoon efkes vertellen dat ik een supertoffe vrijgezellenavond achter de rug heb, het was zaterdagavond. Ik moets opdrachten doen: als je getrouwd bent moet je ideale vrouw zijn; dus de opdrachten waren: goede mama (een vent op je schoot nemen en een slaapliedje zingen), een luisterend oor zijn voor je partner (10 min. naar een dronkaard luisteren), je man bedienen (een tafeltje in een restaurant opdienen en afruimen) ...
Er waren 10 opdrachten en twas echt de max. Wat ook super was die avond hebben nog 3 andere groepen mannen tegengekomen die ook een vrijgezellenavond aan het vieren waren!

Dus meiden heb geen schrik zoals ik eerst had maar amuseer je nog maar eens goed!

groetjes
Gianna
04/05/06 (nog 3 daagjes!!!)

gianna
4-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 932


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 11:05:06

Lijken me wel leuke opdrachten... Geniet nog van de laatste voorbereidingen en héél veel succes donderdag!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik1-5-2006 11:32:17

Gianna, zo te lezen was het super!!
En je hebt geluk want donderdag is het heerlijk weer!! Proficiat alvast

Kelly
25/08/2006



Kris
20-5-2006
 Meld misbruik1-5-2006 21:37:25

Hey Gianna,
Kan het zijn dat we mekaar tegen gekomen zijn in de stoepa, in Brugge? Ik had daar ook mijn vrijgezellenavond (aan die lange tafel). Je hebt daar nog eventjes mijn schouders moeten masseren ;-)
In elk geval : heel veel succes donderdag en geniet van de trouw en het getrouwd leven. Groetjes Kris (20.05.06)
P.S.: We zullen de foto's doorsturen van die avond.



gianna
4-5-2006
 Meld misbruik4-5-2006 7:35:12

Dag Kris,

Idd wij waren ook in de Stupa, twas een toffe avond hé.
Vandaag zal voor mij een toffe dag worden (hoop ik).
Veel succes met jullie dag!

groetjes
Gianna


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...