Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledijprobleem met kinderen van schoonzus

  30-4-2006 23:41:14
hallo bruidjes in spé. Ik heb al verschillende keren op dit forum meegelezen en al heel veel tips en nuttige info gevonden, en ik vidn het altijd zooo leuk om verhalen van andere bruidjes te lezen... maar nu zit ik met een probleempje. Mijn schoonzus heeft namelijk twee zonen die meelopen in de suite. Zij heeft nu voor die twee kinderen een volledig cremekleurig kostuum gekocht, maar echt volledig, broek, vest, hemd, das en zelfs schoenen. En dan is het nog in een speciale stof. Dat was eigenlijk voor hun Kommunie, maar natuurlijk wil ze dat ook gebruiken voor onze trouw. Maar mijn toekomstig ventje en ik vinden dat absoluut niet mooi, veel te chique voor de kinderen en de kleur vind ik, is enkel voor de bruid natuurlijk en mijn bruidskindje. Mijn schoonzus daarentegen is er superfier op en vind ze de twee knapste jongens van allemaal. Hoe moeten we dit oplossen? Toch subtiel voorstellen om iets anders te dragen, of de lieve vrede bewaren en het maar negeren? Tis misschien een luxe probleempje tegenover de andere problemen hier, maar ik zit me er toch serieus aan te ergeren haha. Kunnen jullie misschien een beetje advies geven?

Toekomstig bruidje
26.05.2006

wendy
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 956


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 9:05:04

Hey,

ik begrijp je ergernis en het is niet echt tactvol van die vrouw om haar zonen in het crème te steken. Iedereen weet toch dat wit en hele bleke kleuren voorbehouden zijn voor de bruid. Maar mijn vader droomt al zijn hele leven van een wit kostuum en nu wil hij alle mannen in de suite hiervan overtuigen. Om de lieve vrede hebben wij dan maar besloten er geen spel van te maken. Het zijn per slot van rekening maar details hé.

Groetjes,
Lieve



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 11:08:46

Hallo

Begrijp je ergernissen hoor. Maar ik zou er toch niet té veel spel rond maken. Het is soms beter te zwijgen dan iets te zeggen wat men binnen 10 jaar nog terug bovenhaalt. En het zijn tenslotte jongens, ik zou het heel erg vinden moest er een meisje of vrouw int wit komen, maar 2 kindjes zou ik minder erg vinden.

Ik weet natuurlijk niet hoe goed je band is met je schoonzus, als je er goed mee overeenkomt kan je zoiets wel zeggen zonder dat ze superkwaad wordt. Maar als je al op gespannen voet leeft, zou ik dit laten voorbijgaan.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 7:56:36

als zij verbleken bij de morgendzon, zullen de bruid en de bruidegom wel stralen ! (je moet het zomaar effe bekijken)
Wij hebben het heel simpel opgelost, gewoon samen gaan winkelen (en dan nog via het internet) kledij van esprit gekozen en dat kunnen ze aandoen na de trouw. Uw schoonzus zal daar maar zitten met haar bleke kostuums die ze misschien maar 2 keer kan aandoen. (ik zie ze zo niet naar school gaan !)

Ik zou me er niet teveel van aantrekken hoor. Het is toch jullie dag en zoals ik al in het begin zei die jongens zullen wel verbleken als jullie tevoorschijn komen (stralende mensen)

Groeten

Ann
20/5/2006



An
13-8-2005
 Meld misbruik9-5-2006 18:37:51

Hoi Wendy,
t Is niet gemakkelijk om eerlijk je mening te zeggen tegen je schoonzus... ik zou er best niet te veel van zeggen. Je zou er haar waarschijnlijk mee kwetsen en overkomen als een ondankbaar iemand. Gewoon zwijgen en je er niet te veel van proberen aan te trekken. Geniet van jullie dag. Jullie staan in het middelpunt! Niet de kindjes van je schoonzus.
Groetjes,
An 13-08-05



Veroniek

 Meld misbruik7-6-2006 15:23:49

Dag Wendy

Ik hoop dat je deze site nog eens bezoekt en ik zou je willen vragen, hoe jullie dag geweest is?

Hoe was het met de 2 bruidsjongens? Hebben ze hun crémekleurig kostum aangedaan (en viel het mee?) of iets anders?

Groetjes
Veroniek


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...