Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 36 dagen en dan dit !!!

  18-5-2011 9:44:28

Alles ging weer even te vlot in het leven van Kelly...

Het zat er al aan te komen. Gisteren was voor mij een echte baaldag ! Opgestaan met maagkrampen , volgende keer gewoon blijven liggen !


Onze feestzaal lag al maanden vast , zelf meer dan een jaar. Vooraf hadden we allerlei afspraken gemaakt met de baas , alles was in kannen en in kruiken. We dienden enkel nog onze menu te gaan bespreken. Aangezien we deze zelf mochten kiezen , hadden we alles op papier gezet en ging mama naar de afspraak met de feestzaal.

Plots was het een hele nieuwe baas. Nu, maakte natuurlijk niets uit. Maar toen bleek allereerst dat ons feest nog niet eens in hun boek stond ingeschreven ! Geen probleem was het antwoord , dan doen we dit nu even...

Op het einde van de afspraak kreeg mijn moeder de prijzen te horen en ze viel bijna van haar stoel !


Ze hadden maar eventjes +50 euro bijgerekend PER PERSOON ! Natuurlijk valt dit helemaal buiten ons vooropgesteld budget. Daarnaast dienden ze plots ipv 500 euro voorschot , 5000 euro voorschot te hebben !


Toen ik 's avonds belde , lachten ze me zowaar uit aan de telefoon. " Maar juffrouwtje , ik snap uw probleem niet hoor " Ik kon wel in de grond zakken van miserie .

In allerijl hebben we er dan een telefoonboek bijgenomen op zoek naar een andere feestzaal. Ondertussen had ik mijn tante ook al verwittigd en zij was nog speciaal na haar werk langsgekomen om te helpen. We hebben nu komende donderdag een afspraak in Waardamme voor een feestzaal. Daar werken ze met een All-inn formule , en zouden die dag nog een zaal vrij hebben. Op hoop van zegen dat we daar ons feest kunnen geven ! Duimen jullie aub allemaal mee

kelly
24-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2146


sofie
8-9-2012
 Meld misbruik18-5-2011 9:54:59

Amai Kelly!!! Heel veel courage en succes. Wat een stresstoestand. Mag ik weten welke zaal het was? En dan zo'n antwoord aan de telefoon... Dat is er echt over.

Groetjes



Ki
13-5-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:56:15

Hey Kelly, dat is echt erg. Hebben jullie geen contract of iets op papier van prijzen en dergelijke? groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-5-2011 9:57:23

Oei dat is echt niet leuk maar hadden jullie geen contract met het bedrag er op????

Ik hoop dat alles goed komt!



Sterkte, frida



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 10:06:57

Het enige wat we hadden was e-mails , maar die heb ik niet meer op de computer staan na een crash...
We hadden wel mondeling één en ander vastgesteld , maar dat was met een andere persoon. Gisteren zei die nog aan telefoon : die heeft het hier niet meer voor het zeggen.
Mja duidelijk dat ze daar een twist hebben , maar moeten wij het daarbij bekopen ?

We hadden alles mondeling besproken met de vorige man , hij had dan ook notities genomen en dergelijke. Die vorige kende mijn moeder ! Dus we hadden echt geen problemen op vlak van vertrouwen !
En nu dus dit. Eerst was er sprake van 80 euro P.P. en hierin zat dan drank tot de koffie en een kleine receptie in. Nu inneens wast 110 euro , zonder de drank !

Die man lachte me echt uit , ik voelde me een heel klein meiske op diene moment , alles ging door mijn hoofd !
Inderdaad , we hadden moeten contracten opmaken , maar wie had nu durven denken dat inneens dit gebeurd ???!!! We hebben aan alle kanten gekeken , we kunnen tegen hen niets beginnen . Dus dan maar een andere feestzaal.
Een geluk dat we nog zo kort op de bal een zaal hebben waar we langs kunnen gaan , die werken met een All-inn prijs ... dit valt veel beter binnen onze wensen !

Ik hou jullie nog op de hoogte !

PS : door dit voorval heb ik voor de zekerheid overal nog eens heen gemaild en gebeld voor schriftelijke contracten want ik wil dit niet meer meemaken !!!



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 10:13:54

Goh Kelly wat erg dat dit ineens gebeurt! Ik hoop dat het snel in orde komt en dat jullie toch bij die andere zaal terecht kunnen! Weet je wat je kan doen? Achteraf een paar mooie foto's van jullie dag opsturen naar de eerste feestzaal :-) dan sta je lekker boven die andere kerel :-) lach hem maar lekker uit! Hihi :-)

Groetjes,
Filipa



Kim
11-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 10:24:05

Ik zal alvast duimen!



mieke
25-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:07:36

Een feestzaal in Waardamme ? Over welke zaal spreek je dan ?




Selena
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:08:31

We duimen voor je!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik18-5-2011 11:32:36

Ik duim voor je Kelly, hopelijk is de nieuwe zaal helemaal wat je zoekt (en nog veel beter dan je eerste keuze...!) !!!! Schandalig dat mensen zo behandeld worden!
Die zaal zal met zo'n slechte service wel geen lang leven beschoren zijn...



Redactie

 Meld misbruik18-5-2011 12:38:19

Kelly,

Wij horen dergelijke problemen al meer dan 10 jaar en al deze problemen hebben één zaak gemeen: "Er is geen schriftelijke (of digitale) overeenkomst!"

Aan iedereen: Zorg dat je de gemaakte afspraken kan bewijzen, ongeacht je relatie met de persoon waar je de afpsraken mee maakt.

Veel succes nog met het vinden van een nieuwe feestzaal.

Pascal



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik18-5-2011 14:03:18

dit is echt balen duim ook voor jullie en 5000€ voorschot is echt wel megaveel



Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik18-5-2011 17:17:14

Heel veel succes Kelly! Ik duim alvast dat de zaal in Waardamme nog 10 keer beter mee valt. Moet je nu ook nog al je genodigden verwittigen enzo?



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 18:32:53

@ Mieke : Ter beke of zoiets , morgen een afspraak...

@ Sylvia : inderdaad dat wordt rondbellen. Gelukkig valt het allemaal nog mee , we zouden een 60 tal gasten hebben , meeste zijn familie leden Maar tis niet fijn natuurlijk.
Nu staat er in mijn trouwplanner de uitnodiging met een verkeerd adres :(
Misschien kan ik een nieuwe uitnodiging laten drukken voor mezelf , al wast voor later aan de kindjes de juiste te laten zien !



monica
26-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 23:28:21

Véél succes met het zoeken en boeken van jullie nieuwe feestzaal.
Laat die andere maar eens een poepje ruiken...



mieke
25-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 8:00:19

Ter Beke is een restaurant, maar als ze je feest willen organiseren, over het eten hoor ik alleen maar goeie dingen !
Je bent dus ergens van de streek, ik wil best wel eens helpen denken... En je trouwt op een vrijdag, dus dat kan ook positief zijn naar vrije dagen toe.
Als je me vertelt wat je zoekt, dan ga ik ook eens nadenken.
Alvast veel succes in Waardamme.



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik19-5-2011 8:12:27

Ik hoop dat de andere zaal je uit de nood kan helpen en je nog een aantal slapeloze nachten kan besparen. Verschrikkelijk als ze je zo in je gezicht uitlachen.
In ieder geval ga ik er nu wel op letten dat ik voor alle afspraken alles op papier of mail heb.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info