Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 dagen, stress??

  18-5-2011 9:34:10
nog 9 dagen en 15uur.
alles vast stillaan meer en meer in zijn plooi: de bruidskindjes zijn gekleed, met de fotograaf een laatste gesprek gehad over de planning en dagverloop, vanavond naar de zaal voor onze tafelschikking en definitieve aantal gasten door te geven, nu vrijdag de ringen halen, vanavond (voor t bezoek feestzaal) onze ballon,decoratie bestellen, bloemen en andere versiering is besteld, kleedje ligt thuis samen met de assesoires, bedankjes staan volledig klaargemaakt in karretje, bedankjes ouders en bruidskindjes zijn toegekomen, laatste bespreking gehad met kapper/visagiste over planning en kapsel.

dit weekend nog eens de route bekijken tussen mijn thuis, fotolocatie, gemeente, kerk en feestzaal.
volg week onderhoud van onze bruidsauto (auto van de schoonouders, maar mijn vriend gaat er mee naar de garage)
volgende week donderdag naar de feestzaal voor een laaste keer om vanalles af te zetten
volg week iets voorzien voor kleine traktatie werk
de volgende dagen nog verschillende kleine dingetjes te doen dus ( dus de dagen zullen welkom zijn
alles goed gepland zou dit niet mogen mislopen)

MAAR de bruidegom denkt nog steeds dat hij genoeg tijd heeft om achter een hemd en schoenen te gaan kijken terwijl er nog maar 9 dagen over zijn om dit te doen. elke keer ik iets zeg krijg ik t antwoord: ik heb nog tijd genoeg, maar ik die zo een controlefreak ben, zou graag hebben dat hij er toch eens naar gaat zien! pffff of overdrijf ik een beetje of is dit de stress dat de kop opsteekt zo kort voor het einde?

wie zit er ook al zo kort tegen zijn/haar datum?

gr Debo





deborah
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1095


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 10:41:49

Hoi Deborah!

Bij ons nog 37 dagen... een maandje meer dan jij dus :), maar wij moeten ook nog veel meer doen, haha...

Geen stress voor de moment... onze omgeving heeft veel meer stress... die zijn niet uit te houden... ik ben perfect op schema... maar da mama's krijgen stress, haha :)

Oei, nog 9 dagen en hij heeft nog geen hemd en schoenen... amai, u toekomstige is kalm... misschien zegt hij dat om jou meer stress te geven?
Allesinds... die schoenen moet hij toch uitlopen... vanaf volgende maand forceer ik mijn toekomstige elke dag een kwartierke zijn schoenen aan te doen in huis... ik zou hem niet willen horen zeggen op onze dag: "khad die schoenen beter ingelopen, geef keer mijn coq sportifs"

Probeer u toekomstige duidelijk te maken dat hij voor jouw bestwil naar de winkel moet achter schoenen en een hemd :)!



Selena
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:18:50

Hey Deborah

Het is allemaal niet lang meer :)
Ik denk dat mannen in het algemaan veel rustiger zijn en vooral 'meer' tijd hebben om vanalles te gaan halen. Probeer het u niet aan te trekken, want uiteindelijk zal hij wel alels vinden wat hij nodig heeft.
Ik ben wel dankbaar dat ik mijn vriend zover heb gekregen om in maart al te gaan want hij had ook tijd genoeg!
Praat nog maar eens met hem en laat het dan ma aan hem over.



stephanie
2-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 14:07:49

Hahaha ik denk dat elke bruid dit ongeveer wel heeft. Wij lopen een jaar voordien al vanalles in orde te brengen en de weinige dingen die we aan onze mannen toevertrouwen, daar hebben ze nog alle tijd van de wereld voor... Tot we het dan maar gewoon zelf doen :-).

Probeer je er niet druk in te maken (maar stel misschien dit weekend toch maar eens voor om te gaan shoppen).

Succes ermee!



deborah
28-5-2011
 Meld misbruik19-5-2011 13:21:52

jaja mannen he :D
de schoene hebben we uiteindelijk gisteren gevonden. We waren in t stad en toen heb ik hem een schoenenwinkel binnengetrokken en uiteindelijk heeft hij iets gevonden naar zijn zin. Nu juist t hemd nog :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...