Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs burgerlijk huwelijk in zonhoven

  18-5-2011 0:27:42
 HOI BRUIDJES, IK VROEG ME AF OF IEMAND WEET WAT HET KOST OM VOOR DE WET TE TROUWEN IN ZONHOVEN, EN OF DIT EEN VERSCHIL IS ALS DIT OP EEN WEEKDAG IS OF OP EEN ZATERDAG

ch

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2098


liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:30:25

het is vastgelegd dat 1 dag in de week trouwen gratis moet zijn. Een gemeente mag vragen wat ze willen, bij de 1 kan het 250 euro zijn, ergens anders is het er 15. Best eens bellen naar de gemeente, dan weet je het zeker.

Groetjes



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:57:27

Doorgaans is er altijd een groot verschil tussen de zaterdag of een weekdag.
Die zijn namelijk een stuk duurder.
Meestal is de maandag of dinsdag gratis, bij sommige gemeentes is de vrijdag ook al iets duurder. Bij de gemeente waar wij trouwen was dinsdagochtend gratis, de overige weekdagen (ook de vrijdag) gelijke prijs en de zaterdag bijna de helft meer...



Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:58:17

wij betaalden 15 euro in zonhoven, geloof ik.



ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:36:53

meestal vindt je dit terug op de gemeentewebsite...alé bij ons toch...
Bij ons was het een groot verschil voor zaterdag tov in de week,toch kozen we voor zaterdag,we dachten zo:het is leuker alles op 1 dag en stel dat je toch voor weekdag kiest wil je er die dag ook piekfijn uitzien(kleding) en wat doe je na het wettelijk huwelijk dan?op zn minst ook een glas drinken thuis met een belegd broodje bv.
we zijn sowieso met een grote groep,wij,3 zonen,4 getuigen,ouders,broer,enkele familieleden nog...dus voor ons zou de kost uiteindelijk op hetzelfde neerkomen
Maar ja,een groot prijsverschil is er wel tussen week en zaterdag



Tina
21-5-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:18:09

Hier ook gewoon 15 euro voor het trouwboekje. Wij hebben nog wel een aantal extra kosten gehad omdat mijn vriend een Nederlander is.

Groetjes xxx



Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:55:42

Ik vindt het toch een beetje schandalig dat de verschillen zo groot zijn...
Gent is op zaterdag 215euro... voor amper 20minuutjes...



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:46:56

in Turnhout is het 50€ in de week of weekend.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...