Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons de Romree - Hof van Welde

  29-4-2006 20:20:55
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een feestzaal en twijfelen tussen Salons de Romree (Grimbergen) en Hof Van Welde (Zaventem).

Van Romree nog niks dan goede reacties gelezen over het eten en de bediening. Maar we vragen ons af of de zaal wel geschikt is voor een goed dansfeest. Vanaf 4 uur betaal je extra en we vrezen wat dat ze je liever vroeger dan laat buiten hebben. Iemand hier ervaring mee?

Onze indruk van het Hof van Welde was zeer goed, maar we hebben hier nog maar weinig over gehoord. Alle reacties zijn welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sara


Sara
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1145


barbara
27-5-2006
 Meld misbruik29-4-2006 20:29:25

Helaba,

wij wonen in strombeek en kan je zeggen dat salons de Romree een goede naam heeft maar je hebt minder zelf inbreng in bijvoorbeeld de versiering van de zaal. Ze hebben liever dat je dat allemaal aan hen overlaat.

Dus ik zou gaan voor hef van welde maar ja is ook logisch dat ik dat zeg.
Het hof van welde is namelijk de feestzaal die wij gekozen hebben.
Het grote voordeel bij het hof van Welde vind ik ook dat er geen andere zalen zijn waardoor je ecth al de ruimte voor jullie heb, en de mensen zijn heel vriendelijk, en staan hopen voor al je inbreng.
Zo gaan wij 2 kaders in de zaal aanbragen en weet bijvoorbeeld niet of dat kan in salons de romree.

Veel succes met de keuze en ben benieuw wat het wordt.
groetjes



kristel
8-7-2006
 Meld misbruik29-4-2006 22:50:04

zoals barbara al zei, ben ik het echt mee eens. Wij zijn van Grimbergen en we gaan ons feest in hof ter buecken doen in Buggenhout. Wij zijn ook eens gaan kijken in de Pergola in Merctem. Veel succes bij je keuze.



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik30-4-2006 14:01:01

bij salons de romree heb je ook alle ruimte voor jezelf, er zijn wel een paar zalen maar die gebouwtjes en tuinen zijn wel volledig van elkaar afgescheiden



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik2-5-2006 8:02:29

Hallo

Wij gaan ons feest binnen 18 dagen houden in Salons de Romree.

Ik vind het helemaal niet erg dat zij de zaal versieren. Een zorg minder voor ons. Enkel de naamkaartjes heb ik zelf gemaakt (samen met mijn twee toekomstige stiefdochtertjes). De menu mocht ik ook zelf maken, maar dat heb ik overgelaten aan hen (de linkerpagina mochten we zelf in vullen ... we hebben voor een foto van ons twee gekozen). En dat de tafel nu witte of rode of paarse servietten heeft... Nee ik ben echt gelukkig met onze zaalkeuze. Ze staan voor alles open. Heb met hen een heel goed kontakt. En de zaaltjes liggen dan wel naast elkaar maar ze hebben geenszins met elkaar te maken. (weet ik van mensen die er al geweest zijn).

Veel succes.

Ann
20/5/2006 (18 dagen)



Madouce
3-6-2006
 Meld misbruik2-5-2006 16:44:00

Hallo Sara,

Over 32 (!) trouwen wij, en ons feest zal zijn in het Hof van Welde. We hebben heel veel zalen gezien, en waren direct verliefd op deze zaal.

Salons de Romree heb ik niet gezien, daar het mij niet trok op foto... Hier kan ik verder dus niets op zeggen...

Bij Hof Van Welde zijn het idd zeer vriendelijke mensen, en je mag er zeker zelf suggesties aanbrengen.

SUCCES MET DE KEUZE!

Madouce



sandra
9-9-2006
 Meld misbruik3-5-2006 18:50:30

ook wij hebben gekozen voor het hof van welde, wij trouwen op 09/09/06 en tot nog toe niets aan te merken: altijd heel vriendelijk, kunnen altijd antwoord geven op de vragen die we hadden! Binnen twee weken gaan we langs om concrete afspraken te maken rond menu, tijdstippen, ....
als je wil hou ik je wel op de hoogte!

wij zijn ook gaan kijken in grimbergen en wat wij daar nadeel vonden is dat bar met trap te bereiken is, en aangezien er in onze familie wel enkele personen zijn die slecht te been zijn, zagen we dit niet zo zitten!
groetjes



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik6-5-2006 10:30:01

in salons de romree is de bar enkel met een trap in de grootste zaal voor 200 personen, wij trouwen in de zaal voor 100 personen, die is veel gezelliger en alles bij elkaar



Sara
2-6-2007
 Meld misbruik7-5-2006 19:19:12

Hey,

bedankt allemaal voor de reacties.

Uiteindelijk is het Salons de Romree geworden, op 2 juni 2007. Omdat we zelf van Grimbergen zijn, lag dit het meest voor de hand. De schuur vonden we echt prachtig en de bar boven heeft nog wel iets, maar dat is persoonlijke mening natuurlijk.

Wat ons uiteindelijk doen beslissen heeft, is de locatie, maar ook het grote mooie terras voor een receptie buiten en het feit dat we van overal zoveel positieve reacties gehoord hadden over het eten in de Romree.

Na het bezoeken van 10 zalen, houden we het uitendelijk toch lekker dicht bij huis ;-)

Groetjes,
Sara en Bert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info