Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Something old, something blue,...

  28-4-2006 22:11:38
Ik zou ook graag iets oud, blauw, geleend en nieuws hebben op de grote dag. Dat nieuwe is natuurlijk geen probleem, maar voor al de rest weet ik niet goed wat doen. Ik had eerst een blauwe kousenband van een vriendin geleend, maar ik vrees dat je de afdruk door het kleed gaat zien. Hebben jullie nog ideeen voor iets oud, blauw en geleend??? Vooral met blauw heb ik nogal problemen...

Priscilla
3-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 811


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik29-4-2006 11:20:45

zorg dan voor iets blauw in het bruidsboeket ofzo ...

ik heb me daar in ieder geval niet mee beziggehouden met dat gezegde.

Mieke
13/05/06



davida
7-9-2008
 Meld misbruik30-4-2006 10:52:56

hey je kan altijd geleende of oude juwelen aandoen horloge,oorringen,armband,...en blauw ja zoals hier al gezegd is in je bruidsboeket of een klein blauw speldje in je haar die niet echt opvalt.
grtjs



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 9:12:51

Hey,

dikwijls zit er een klein blauw lintje aan de kousenband... maar als je die niet kan dragen, wordt het inderdaad moeilijker. Soms steken ze een blauwe zakdoek in het tasje of zo, maar persoonlijk ga ik mij daar ook niet mee bezighouden, zeker omdat ik bijvoorbeeld geen juwelen kan lenen. Het is toch maar bijgeloof, niet?

Groetjes,
Lieve D.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...