Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Still 25 days to go...

  17-5-2011 9:12:39
Hey medebruidjes,

De klok klikt ondertussen verder...

Dit is mijn laatste week voor ik 2 weekjes vakantie heb. Niet voor de voorbereidingen maar dinsdagnacht vertrekken we voor 6dagen naar Oostenrijk. Die ontspanning zal me goed doen.

Maar voor ik vertrek worden toch nog aantal dingen geregeld. Gisteren proef haar gehad, was tevreden als was het even wennen. Het is niet het soort kapsel dat ik gewoon ben, maar gaat wel het mooiste zijn bij mijn kleed. Vrijdag proef make-up (is al 2 maal uitgesteld maar nu is het zeker). Donderdag onze ringen gaan passen, en hopelijk mogen we ze ook meenemen :). Volgende week dinsdag voor we vertrekken nog naar de pastoor voor de laatste keer en in de namiddag laatste pas van het kleed :). Voor dat we vertrekken ook nog mijn bruidsboeket gaan kiezen.

De plannen zijn ook gewijzigd voor de dag zelf. Niet mijn ventje, maar ik ga me bij mijn schoonouders klaarmaken. En mijn ventje komt me dan daar halen :).

Na Oostenrijk moet ik nog al de misboekjes afdrukken, versiering voor de zaal gaan kopen, bestelling aan brouwer doorgeven ( ligt al vast maar moest maar de week ervr doorgeven wat ik allemaal wou), taarten gaan betalen, en ook de vrijgezellen staat de week voor de trouw nog op het programma.

En dan ergens nog de tijd voor een gastenboek, bedankjes ( is nog niet beslist of we dit al dan niet gaan doen), cadeau getuigen en ouders.

Het worden nog drukke dagen!


Kim
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 891


Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 13:23:39

Amai, het worden drukke tijden ! Maar wel leuk hé... Jullie hebben het precies al allemaal goed uitgedacht, dus het lukt allemaal wel. En na die batterijen te hebben opgeladen zeker en vast !!

Geniet van jullie vakantie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...