Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes tafel - Vistaprint?

  16-5-2011 14:14:42
Dag dames!
De laatste weken zijn we echt in gang geschoten (mag wel, met nog 60 dagen op de teller) en we hebben zo al redelijk wat van het lijstje kunnen schrappen. De ringen zijn gekozen, bij Wim Meeusen en Gerda de Vrij, uitnodigingen gemaakt via Vistaprint (heel mooi gelukt!), planning met de zaal besproken, etc. Best wel intensief ;). Volgende week zijn we een weekje op reis dus wil ik daarvoor nog een aantal dingen afgewerkt hebben.

Omdat we zo tevreden zijn van Vistaprint dacht ik ook de naamkaartjes voor op de tafels daar te laten drukken. Ik zie dat echter nergens staan tussen hun beschikbare producten. Is er iemand van jullie die naamkaartjes heeft laten drukken bij hen?

Een ander ideetje dat ik had was bij Ava papier langs gaan, maar dan moeten we zelf beginnen schrijven en dat gaat misschien minder mooi zijn..

Bedankt!!

Sofie
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1725


lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 14:22:44

Hoi,
Onze uitnodingingen komen ook van vistaprint en we vinden de super! Ik heb ook de menu's op dezelfde manier gemaakt. Maar je kan er inderdaad geen naamkaartjes maken. Wat je wel kan doen is de gevouwen visitekaartjes nemen. Je kan er dan langs de binnenkant je adres op kwijt en aan de buitenkant met een etiketje netjes de naam zelf opkleven... Zo hebben ze ook nadien nog iets aan hun "naamkaartje" ;)



Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik16-5-2011 14:52:41

Dag Sofie,

Ik heb het op de manier van Lieselot gedaan, ook de dubbelgevouwen visitekaartjes genomen, in dezelfde print als onze uitnodigingen.

Als je ze bij vistaprint besteld, moet je ze zowiezo ook zelf schrijven, je kan moeilijk van elke naam één kaartje laten drukken want je zit altijd met een minimum aantal bij vistaprint.

Succes!



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik16-5-2011 14:58:17

Ik heb wel tafelnaamkaartjes van vista print gekocht. Je moet er nog wel de namen op schrijven. Ik heb het gevonden door ideeën voor... aan te klikken en dan bruiloft en dan zie je rechts een kolom waar zitplaatskaartjes staan



Sofie
16-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 15:10:53

Inderdaad! Bedankt voor de tip!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...