Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraken Ceremoniemeester SUPER!!

16-5-2011 10:12:49
Beste mede-bruidjes,

Gisteren hebben we onze planning doorlopen met onze ceremoniemeester. Dat was echt super. We hebben een goede vriend gekozen dat voor ons te doen. Het is echt iemand die aan alles denkt en ook weet hoe hij het moet aanpakken. De kleinste details worden bekeken. BV. Wie sluit de voordeur als iedereen thuis vertrekt? Wat is de volgorde van de auto's? wie weet de weg, wie niet? Wie houdt de enveloppendoos in het oog en maakt die regelmatig leeg?

We voelden ons echt superrustig na het gesprek. We weten dat we hem kunnen vertrouwen en alle zorgen en last aan hem kunnen toevertrouwen. We gaan echt kunnen genieten van ONZE dag.

Dus voor degenen die dit nog niet hebben: het is echt een aanrader om een ceremoniemeester te hebben. Een goede vriend of vriendin kan dat ook voor jullie doen. Als jullie maar iemand hebben (buiten de familie, want die hebben al zo veel andere dingen aan hun hoofd) waar jullie terecht kunnen en die voor jullie zorgt.

Morgen is er weer zo'n gezellige en leuke dag: Ik mag mijn kleedje voor de 2de keer gaan passen en meenemen. Mijn moeder en zus gaan mee, want hun kleding komt uit dezelfde winkel. Ook zij mogen nog eens passen en meenemen. Ik kijk er echt naar uit mijn kleedje mee te nemen. Dankzij de goede zorgen van Davy en Lin van Youniek Bruidsmode, voel ik me daar ook heel rustig over.

Vele groetjes en nog veel succes met jullie voorbereidingen

Een gelukkig maar ook klein beetje nerveus 'bride-to-be'

Nog 25 dagen

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 592

eline
20-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 11:50:45

suuuper hé

onze ceremoniemeester stelt ons ook op ons gemak
allemaal kleine zaken waar je niet aan moet denken!

veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...