Terug naar overzicht
morgen eens naar gemeentehuis bellen en vragen. elke stad en gemeente heeft andere regels ivm vastleggen pastoor en contact leggen : gewoon bellen naar de kerk van je keuze. bruidskindjes : zoveel je wil en leeftijd ook. is toch allemaal persoonlijke keuze
Wij konden bij het gemeentehuis onze datum in potlood laten opschrijven en zes maanden op voorhand konden wij de datum officieel vastleggen. Voor de rest moet je niets in orde maken denk ik. Bij ons in Hulshout gebeurt alles vanzelf. Heist-op-den-Berg heeft trouwens een hele mooie trouwkamer :) Voor de kerk zou ik ook gewoon bellen naar de pastoor.
Wij konden op het gemeentehuis (zoutleeuw) onze datum al vastleggen in januari 2011( trouwen pas in mei 2012) Een 2 maanden op voorhand nemen ze contact met ons op voor alle papieren in orde te brengen.Voor de kerk bel je best gewoon naar de pastoor.Bruidskindjes kies je natuurlijk zelf. Wij hebben er tot nu toe 2. Eentje van 8 jaar op dat moment en eentje dat er dan 14 maanden zal zijn. Mijn getuigen heb ik gevraagd via een zelfgemaakte vacature. groetjes Claudia