Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

15-5-2011 19:53:33
Hey,
Wanneer vraag je aan je getuige of ze getuige wil worden?
Of staat daar geen termijn op?

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 425

Marianne
28-5-2011
 Meld misbruik15-5-2011 19:59:26

Ik heb dit meteen gevraagd toen we hebben gezegd dat we gingen trouwen, aangezien mijn zus mijn getuige is.

lies
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 20:36:47

Hoi Cindy,

je kan dit perfect meteen vragen op het moment dat je je verloving aankondigt... Anders zou het mss lijken alsof je er eerst toch wel lang over moest nadenken ;-) Tenzij dat zo is natuurlijk ;-)

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:14:03

Wij hebben het vandaag gevraagd :)
Mijn mama wou namelijk een verlovingsfeestje geven en we vonden het dan de ideale moment. We hebben ook vandaag de bruidkindjes 'officieel' gevraagd, en dan natuurlijk een cadeautje gegeven (een kinderboekje: 'Wil je met me trouwen?')
Maar ik denk inderdaad ook niet dat er daar 'regels' voor bestaan.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:17:44

Mijn man heeft zijn getuige enkele weken geleden gevraagd toen we op een zeer bijzondere locatie uit eten gingen.
En ik ga het morgen aan de mijne vragen.

Mijn 9j metekindje wordt bruidskindje en die heb ik vorige week zondag gevraagd. Ik moest haar wel uitleggen wat het was, een bruidsmeisje zijn. Waarop ze - tot grote hilariteit van iedereen- zei dat ze de ringen in een fluo papiertje ging draaien om ze zeker niet te verliezen.

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:27:47

hey cindy,

ik heb het gewoon gevraagd vanaf wanneer we verloofd waren :)
denk dat daar geen termijn opstaat.
groetjes

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:41:47

Mijn man heeft zijn getuige enkele weken geleden gevraagd toen we op een zeer bijzondere locatie uit eten gingen.
En ik ga het morgen aan de mijne vragen.

Mijn 9j metekindje wordt bruidskindje en die heb ik vorige week zondag gevraagd. Ik moest haar wel uitleggen wat het was, een bruidsmeisje zijn. Waarop ze - tot grote hilariteit van iedereen- zei dat ze de ringen in een fluo papiertje ging draaien om ze zeker niet te verliezen.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 7:55:51

Hoi hoi,

Daar staat niet echt een termijn op denk ik :-) Wij hebben onze getuigen allemaal op verschillende momenten gevraagd. Gewoon wanneer de gelegenheid zich voordeed ;-)

Groetjes,
Filipa

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik16-5-2011 10:41:37

Hallo!
Ik heb mijn getuige net gevraagd, omdat ik deze week naar het stadhuis ga met de officiële aangifte, en daar moeten de getuigen opstaan.
Dus dat was onze deadline, heb het wat uitgesteld, vrees ik...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...