Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelthema

  15-5-2011 18:05:04
Dag mede-bruidjes!

Met nog 95 dagen op de teller begint de spanning er toch wel in te komen.
In januari kocht ik mijn trouwkleed maar intussen heb ik nog steeds geen passende BH.
Gezien het kleed met een decolleté en een lage rug is, is het echt niet makkelijk om een geschikte BH te vinden.
Heeft iemand ervaring met een zelfklevende BH? Ik ben een beetje bang dat ik daarmee niet op mijn gemak zal zijn...

Ons thema blijft ook een groot dilemma... Wij dachten aan Liefde is... ofwel films.
Werkt iemand met 1 van deze thema's? Hebben jullie tips of voorbeeldjes van bv filmtickets om te geven aan de avondgasten!

Alvast bedankt en veel succes met jullie voorbereidingen!

Stefanie
19-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1579


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 18:47:15

Hoi Stefanie,

Wat die BH betreft, heb ik zoiets nooit geprobeerd. Maar als je die misschien op voorhand eens probeert, dan zou je al een idee kunnen vormen van hoe dat voelt :-)

Wat de thema betreft... er zijn zoveel mogelijke thema's.. denk aan bijvoorbeeld waar jullie elkaar hebben leren kennen, of jullie (gemeenschappelijke) hobby, of jullie lievelings dier/snoep/kleur/film/stad... de combinaties zijn oneindig!
Je zou inderdaad, als je graag naar de cinema gaat, de gasten allemaal cinema tickets kunnen geven die naar een bepaalde tafel met een bepaalde filmtitel verwijzen.
Je zou ook, als jullie graag reizen, dit met vliegtuig tickets en dan steden kunnen doen... of landen...
Jammer genoeg heb ik geen voorbeelden van film tickets of iets dergelijks... wij doen gewoon geen thema, gewoon elegant en "huwelijk-achtig" :-)

Veel succes!
Filipa



lies
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 18:59:32

Hoi Stefanie,

voor de BH heb ik een supergoede tip : Eve's bra, een zelfklevende bh die toch mooi vorm geeft aan je boezem en indien correct gereinigd dezelfde levensduur heeft als een andere bh. Ik heb hem gebruikt bij mijn 1e pas, en het effect was enorm. Alternatief was gewoon geen dragen, maar het was echt veel mooier mét! Zeker even opzoeken of checken bij de plaatstelijke lingeriewinkel!
Maar is idd een hele zoektocht hé, ik heb ook een kleedje met ganse open rug waar een standaard bh gewoon niet kan dus was even zoeken. maar bij deze...
Qua thema voor de tafelschikking volg ik ongeduld mee want we hebben tot hiertoe onze zin nog niet gevonden!
xxx



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik15-5-2011 19:13:26

in een goede lingeriezaak zouden ze ook bh's moeten hebben met een lage rug...



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 20:57:08

Ja zoals lies zegt, zo'n kleef-BH. Ziet er raar uit maar is wel handig als je eenkleed met lage rug hebt. Toen ik dinsdag in de lingeriewinkel was om mijn BH te kiezen was eer ook een meisje die dit nodig had en ze was er super content mee!
Eens nagaan in een lingeriewinkel!!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:39:14

bij mij marcheert zo'n kleefbh niet, omdat beide borsten met elkaar verbonden zijn staan mijn borsten daar bijzonder raar en absoluut onnatuurlijk in.

Ik heb wel ooit zelfklevende strips gekocht die je aan de onderkant van elke borst plakt, ze bedekken eigenlijk je halve borst maar je tepel blijft bloot waardoor het lijkt alsof je geen bh aanhebt maw niemand ziet dat er iets is wat steun verleent, .
Ik heb die toen gekocht in een lingeriewinkel, er zat 3 paar in een pak en je kon die in 3 of 4 'maten' kopen, geloof dat het begon vanaf 75 en tot 100 ging.
Ik heb die toen aangedaan onder een heel losse jurk zonder rug en dat gaf echt genoeg steun.
Dus onder een trouwjurk zou het zeker moeten marcheren aangezien die stof steviger is dan een losse jurk.







julie
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 9:45:22

Hoi Hoi,

Ik weet dat ook wij lang hebben gezocht naar een thema. Vooral omdat wij niet echt een thema hebben doorheen de dag.

Uiteindelijk hebben wij gekozen voor bekende koppels zoals Sonny en Cher - Lancelot en Guinevier, ...

Mijn broer had het wel ludiek gevonden moesten we daar Xavier en Carmen bij gestoken hadden, maar de kaarten waren al gedrukt.
Je kan ook gaan voor komische duo's zoals Gaston en Leo enz.

Dit zijn allemaal 'thema's' waar niet veel uitleg bijhoort. Sommige mensen zoeken het te ver en dan is het voor de genodigden een volledig misterie waarom ze aan tafel 'x' zitten.

Andere opties waren steden tussen onze woonplaats en het zuiden van Frankrijk waar we op reis gaan. Dan gingen we op de achterkant noteren hoeveel km we al gereden hadden en hoeveel we nog moesten. eventueel interessante dingen over die steden.

Belangrijke data in ons leven. bvb geboortedatum bruid/bruidegom, verlovingsdatum, datum aankoop huis, datum gaan samen wonen enz.

Jaartallen waar iets belangrijks gebeurde op 28 mei.

Merken van Champagne...

Keuze genoeg...



anouk
30-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 10:20:39

mijn mama haar suitekleedje heeft ook een lage rug. Ze gaan er in de bruidswinkel 2 cups in naaien.

Misschien is informeren in je winkel?



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-5-2011 15:39:50

kleuren / musicals / bloemen / ...?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...