Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een geweldige collega's!

14-5-2011 22:25:01
Daarstraks tijdens het schoolfeest (ik geef les in het 2de leerjaar) vroeg mijn collega of ik haar deze week een kopie van ons misboekje kon bezorgen.
Blijkbaar zijn ze van plan om de kindjes van mijn klas iets te laten doen in onze viering. Ook de collega's zelf zouden iets van plan zijn.
Oh, ik ben ongelofelijk blij en nieuwsgierig. Dat die 48 dagen maar snel voorbij zijn, maar ook weer niet te snel, want anders krijg ik mijn planning niet in orde denk ik.

groetjes, van een gelukkig bruidje

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 564

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik14-5-2011 23:30:29

De juf van onze kleinste trouwt ook dit jaar.
Wij hebben stiekem een briefje meegekregen met de uren op en wij moesten gewoon bevestigingen en de bloemetjes enz regelen ook de collega's.
Ben super benieuwd naar de reactie van de juf en ook naar de reactie van onze kleine spruiten (3 & 5 jaar). Zij zijn volop bezig met hoe dat mama gaat trouwen zonder een idee te hebben wat dit eigenlijk is dus nu de juf trouwt kunnen ze er al eens van meegenieten.

En die 48 dagen die zijn zo om....
Geniet er nog van :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...