TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
14-5-2011 8:12:20
Hey Leen, Die laatste weken, het is me wat hé! En dan zeker als je verloofde nog eens zo ziek is. Maar je moet niet panikeren. Wij kibbelen nu ook al eens sneller dan anders, dat zal de spanning zijn voor de trouw. Er zijn in die periode ook trouwens meer dingen om het over eens te raken hé... Eens alles wat in orde is, valt die spanning wel weg en zullen jullie genieten, daar ben ik zeker van! Groetjes, Charlotte
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
14-5-2011 9:38:04
Oei, 45°... dat zal een wereldrecord zijn. :-) Nee ik ben er zeker van dat het gewoon de stress is. En als hij zich dan al niet lekker voelt...
Dat komt wel goed!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
14-5-2011 10:05:17
Ik zou mij ook niet teveel zorgen maken om die ruzies. Een mens die moe, ziek, zenuwachtig is reageert al eens snapperiger dan normaal... Véél meer dan dat zal het heus niet zijn! de spanning bouwt zich op hé :)
|
|
Lies
18-8-2012
|
14-5-2011 10:47:02
Na een gesprek met mijn toekomstige schoonouders gisteren hier een wijsheid die ik dan maar even met iedereen wil delen: "Je trouwt niet met elkaar op het moment dat je ja zegt in de kerk of in het gemeentehuis, je hoeft daarvoor zelfs de drempel niet over te stappen... Je trouwt met elkaar op het moment dat jullie beiden, als koppel beslissen om te gaan trouwen... Je verlovingsring is al een trouwring op zich." Nu moet je niet meer ja gaan zeggen aan elkaar... jullie zijn er al zeker van. En wat die stress van de voorbereiding jullie dan ook kan bezorgen, jullie zijn eigenlijk al met elkaar getrouwd... Dus je moet zeker niet twijfelen of je er zorgen bij maken.. De keuze ligt al achter jullie, nu alleen nog het feest beleven om het mee te delen aan je vrienden en familie.. Ga ervoor!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
14-5-2011 12:06:16
Lies : wat mooi gezegd !!!! die ga ik copy pasten ant komt zeker nog van pas.
@ leen : niet twijfelen. tuurlijk zie je wouter graag en tuurlijk wil je trouwen en je leven met hem doorbrengen.
Hebben we niet allemaal eens een moment waarop we denken : is dit het nu ? Hou ik nog van hem ?
Ik probeer me dan in te beelden hoe het zou zijn als hij er niet meer zou zijn als ik 's morgens wakker word of als ik ga slapen. Hoe het zou zijn om hem niet bij mij aan tafel te hebben. En dat met alle dingen die we samen doen. En de pijn die ik dan al meteen voel, dat ongelooflijke gemis van die fantastische man haalt alle mogelijke twijfel meteen weg.
go for it girl
|
|
monica
26-8-2011
|
14-5-2011 21:44:23
Geen zorgen meid, dat zijn de spanningen van van alles en nog wat en tja dan werk je dat soms op elkaar uit.
Dikke knuf X
Groetjes
|
|
Leen
28-5-2011
|
14-5-2011 21:47:30
@ Charlotte: Dankjewel voor je begrip en steun!
@ Isabelle: Oeps, dat was een foutje (bij 45°C zou hij nu wel half dood zijn denk ik), het moest dus 41°C zijn =)
@ Heidi: Ja, dat is waar! Nog een paar kleine voorbereidingen, nog 2 weken aftellen en dan ben ik getrouwd met de man van mijn dromen!
@ Lies: Wow, wijze schoonouders heb jij. Na het lezen van je reactie heb ik zoiets van "Dit is waar, eigenlijk hebben we al voor elkaar gekozen toen we aan de voorbereidingen begonnen"
@ Brenda: Je hebt helemaal gelijk, soms als ik alleen thuis zit, dan dwalen er wel eens dwaze gedachten door mijn hoofd en denk ik "Wat als dit altijd zo zou zijn?"... Awel, ik kan met zekerheid zeggen dat ik dan verloren zou zijn!
|
|
Kim
11-6-2011
|
16-5-2011 13:14:39
Hey Leen,
Ik denk dat we allemaal nogal gevoeliger worden naarmate de trouw dichterbij komt.
Wij kibbelen wel vaker een keer maar de laatste weken ga ik er heviger op in en zou ik ook beginnen wenen voor het minste dat hij zegt dat mij niet aanstaat :).
Het is gewoon de stress en dat zal allemaal van je schouders vallen zodra jullie daar beiden staan op jullie mooie dag :)
groetjes,
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|