Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vanalles en ... twijfels?

14-5-2011 7:22:03
Begin deze week zijn we de bedankjes gaan ophalen (we hebben deze besteld op het dagcentrum van mijn broer, ze zijn dus allemaal met liefde en met de hand gemaakt!). Ze zijn prachtig, wij blij!
Ook moesten we nog op zoek naar schoenen voor hem en een hemd, zodat hij, moest hij dit willen, op het avondfeest kan wisselen!
Dinsdag ben ik mijn trouwkleed gaan passen (een maand geleden kon ik het niet meer dicht, ben 5 kilo bijgekomen van het stoppen met roken (was ik maar nooit gestopt dacht ik toen!)). Vol spanning, kleed ging dicht, zat perfect, net hetzelfde als in september toen we het zijn gaan kiezen! Prachtig, ik blij, mama blij, Wouter blij!
's avonds van de roze wolk gehaald, Wouter was ziek (door zijn vrijgezellen), hij had een infectie aan zijn luchtwegen opgelopen (hij had een kippenkostuum aan en moest zich constant nat laten maken met waterbalonnen of in de fontein, het kippenkostuum droogde wel in de zon, zijn kleren die eronder zaten niet en hij mocht het pak niet uitdoen!), door de infectie had hij koorts 40°C - 45°C en omdat hij verzwakt was heeft hij er een buikvirus bij gekregen! Gevolg, rest van de week thuis! (En we moesten nog gaan kijken voor zijn schoenen)
Woensdag mijn proefkapsel gehad, ik was niet zo blij als de eerste keer, maar het was mooi, iets anders, maar mooi! Volgende week nog eens terug, kijken hoe het dan wordt?!
Donderdag de controle-arts over de vloer gehad, Wouter kon terug gaan werken de volgende dag volgens hem (hij weet alleen niet dat Wouter de hele dag op de WC doorbrengt!)... Soit, als hij terug moest gaan werken konden we dus ook gaan kijken voor schoenen. Op naar Weert (koopavond), na 2 winkels hadden we zijn schoenen gevonden (de schoenen wegen heel weinig maar zitten toch lekker en zijn stevig!) Daarna wou ik nog even kijken voor een cadeautje voor ons neefje, dat tevens ons bruidjongetje is (hij wordt vandaag 1 jaar), Wouter liep maar wat achter mij aan te bengelen!

We hebben in één week tijd toch al een paar keer ruzie gehad, komen dit meer koppels bekend voor? Wouter en ik hebben normaal geen ruzie, we zitten altijd op dezelfde lijn, denken hetzelfde, ...
En nu ineens, 2 weken voor de trouw, hebben we ruzies! Dan begin ik natuurlijk te twijfelen of ik wel de juiste beslissing neem (terwijl ik daar bij zijn aanzoek niet over moest twijfelen, trouwens, nog nooit, tot nu dan...)
Ik ben de afgelopen week ook zo licht geraakt, om het minste moet ik huilen, ... heeft nog iemand hier last van?

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 839

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-5-2011 8:12:20

Hey Leen,

Die laatste weken, het is me wat hé! En dan zeker als je verloofde nog eens zo ziek is. Maar je moet niet panikeren. Wij kibbelen nu ook al eens sneller dan anders, dat zal de spanning zijn voor de trouw. Er zijn in die periode ook trouwens meer dingen om het over eens te raken hé... Eens alles wat in orde is, valt die spanning wel weg en zullen jullie genieten, daar ben ik zeker van!

Groetjes,

Charlotte

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik14-5-2011 9:38:04

Oei, 45°... dat zal een wereldrecord zijn. :-) Nee ik ben er zeker van dat het gewoon de stress is. En als hij zich dan al niet lekker voelt...
Dat komt wel goed!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2011 10:05:17

Ik zou mij ook niet teveel zorgen maken om die ruzies. Een mens die moe, ziek, zenuwachtig is reageert al eens snapperiger dan normaal... Véél meer dan dat zal het heus niet zijn! de spanning bouwt zich op hé :)

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik14-5-2011 10:47:02

Na een gesprek met mijn toekomstige schoonouders gisteren hier een wijsheid die ik dan maar even met iedereen wil delen:
"Je trouwt niet met elkaar op het moment dat je ja zegt in de kerk of in het gemeentehuis, je hoeft daarvoor zelfs de drempel niet over te stappen... Je trouwt met elkaar op het moment dat jullie beiden, als koppel beslissen om te gaan trouwen... Je verlovingsring is al een trouwring op zich."
Nu moet je niet meer ja gaan zeggen aan elkaar... jullie zijn er al zeker van.
En wat die stress van de voorbereiding jullie dan ook kan bezorgen, jullie zijn eigenlijk al met elkaar getrouwd... Dus je moet zeker niet twijfelen of je er zorgen bij maken..
De keuze ligt al achter jullie, nu alleen nog het feest beleven om het mee te delen aan je vrienden en familie.. Ga ervoor!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 12:06:16

Lies : wat mooi gezegd !!!! die ga ik copy pasten ant komt zeker nog van pas.

@ leen : niet twijfelen. tuurlijk zie je wouter graag en tuurlijk wil je trouwen en je leven met hem doorbrengen.
Hebben we niet allemaal eens een moment waarop we denken : is dit het nu ? Hou ik nog van hem ?
Ik probeer me dan in te beelden hoe het zou zijn als hij er niet meer zou zijn als ik 's morgens wakker word of als ik ga slapen. Hoe het zou zijn om hem niet bij mij aan tafel te hebben. En dat met alle dingen die we samen doen. En de pijn die ik dan al meteen voel, dat ongelooflijke gemis van die fantastische man haalt alle mogelijke twijfel meteen weg.

go for it girl

monica
26-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:44:23

Geen zorgen meid, dat zijn de spanningen van van alles en nog wat en tja dan werk je dat soms op elkaar uit.

Dikke knuf X
Groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:47:30

@ Charlotte: Dankjewel voor je begrip en steun!
@ Isabelle: Oeps, dat was een foutje (bij 45°C zou hij nu wel half dood zijn denk ik), het moest dus 41°C zijn =)
@ Heidi: Ja, dat is waar! Nog een paar kleine voorbereidingen, nog 2 weken aftellen en dan ben ik getrouwd met de man van mijn dromen!
@ Lies: Wow, wijze schoonouders heb jij. Na het lezen van je reactie heb ik zoiets van "Dit is waar, eigenlijk hebben we al voor elkaar gekozen toen we aan de voorbereidingen begonnen"
@ Brenda: Je hebt helemaal gelijk, soms als ik alleen thuis zit, dan dwalen er wel eens dwaze gedachten door mijn hoofd en denk ik "Wat als dit altijd zo zou zijn?"... Awel, ik kan met zekerheid zeggen dat ik dan verloren zou zijn!

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik16-5-2011 13:14:39

Hey Leen,

Ik denk dat we allemaal nogal gevoeliger worden naarmate de trouw dichterbij komt.

Wij kibbelen wel vaker een keer maar de laatste weken ga ik er heviger op in en zou ik ook beginnen wenen voor het minste dat hij zegt dat mij niet aanstaat :).

Het is gewoon de stress en dat zal allemaal van je schouders vallen zodra jullie daar beiden staan op jullie mooie dag :)

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...