Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen te gaan!

  27-4-2006 9:46:10
Hallo iedereen! We hebben nog 100 dagen te gaan!! Wat moeten jullie nog zoal doen qua voorbereiding? Ik vraag het maar, om zeker te zijn dat ik zelf niks vergeten ben! :-)
Heel erg bedankt op voorhand...

Groetjes en veel succes voor iedereen!

Inge
05.08.2006


5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 387



14-8-2006
 Meld misbruik27-4-2006 10:19:47

Hallo!

Voor ons is het nog 109 dagen! Er zijn nog heel wat kleine dingen die we moeten doen. Dit weekend gaan we al eens kijken naar kledij voor de bruidskindjes. Volgende week zouden we dan gaan passen met de kindjes. Dan moet ik nog een kapper vinden (echt heel ambetant, want we trouwen op maandag de 14e augustus, een brugdag dus, en ik ken al ni veel kappers), lingerie zoeken (had iets mooi gezien maar kostte €220!)...
Dit staat ook nog op ons lijstje :
- iets origineels voor onze ringen zoeken, ipv een ringkussen.
- eens langsgaan bij de bloemist voor een bruidsboeket en andere versieringen
- liedjes voor tijdens onze mis
- alle besprekingen met de zaal
- openingsdans zoeken
- ...

Soms krijg ik wel wat stress als ik aan alles begin te denken, maar ik ben er zeker van dat alles in orde komt!

groetjes,
Sofie
14.08.2006




8-7-2006
 Meld misbruik27-4-2006 13:44:18

Hallo,

Bij ons zijn het nog 72 dagen, en inderdaad als je de 100 dagen bereikt hebt vliegt het echt voorbij ze.
Ik heb vooral mijn misboekje volledig afgewerkt, welke menu we zouden nemen voor de zaal vastleggen, de bloemiste al gecontacteerd en gekeken welke bloemstukken ik in de kerk zou willen hebben, de uitnodigingen gekozen en ons fotoreportage laten doen voor op de uitnodiging en mijn gastenlijst volledig afgewerkt en de adressen beginnen zoeken van iedereen.

Veel succes nog met je voorbereidingen en we moeten er van genieten !

Groeten,

Mieke
08/07/2006




5-8-2006
 Meld misbruik27-4-2006 14:27:41

wij ook nog 100 dagen!!! Wat wij nog moeten doen: bedankjes bestellen, uitnodigingen versturen, kaartjes voor de VIP's drukken, bruidsboeket regelen, kapsel kiezen(geraak er dus echt nie uit), bloemen voor op auto, moeten nog naar de pastoor (zie ik tegenaan), nog naar de zaal voor de details, kleed passen, karel moet zijne kostuum nog gaan halen ;) euh.. misboekjes drukken en nog laten goedkeuren door pastoor, nog één liedje zoeken voor in de kerk.. En ik ga stoppen, want krijg hiers stress van :D Nee, nog wel wa werk, maar da komt wel in orde.. hoop ik..
Veel plezier

Wendy
05/08/06




5-8-2006
 Meld misbruik27-4-2006 22:05:19

Hey Wendy!

Ik krijg ook stress als ik begin te denken aan al wat we nog moeten regelen. Mijn vriend blijft er iets kalmer onder, gelukkig! ;-) Wij moeten ook nog de uitnodigingen laten drukken en de misboekjes (de proefdruk was al goed), ik zoek nog een mooi gastenboek en een ringkussentje (eventueel), nog eens mijn trouwkleed gaan passen volgende maand, nog naar de zaal voor de verdere details en besprekingen, en mijn kapsel!!! Ik heb hetzelfde probleem als jij: ik vind niks goed en de tijd begint te tikken! ;-) Heb jij lang haar? Wat heb je zoal laten doen? Ik heb enkel nog maar 1 keer een proefkapsel gehad, maar dat was toch nog niet volledig mijn goesting. En bij jou? Ben jij het meisje dat in Lommel gaat trouwen? :-)

Als je even wil ontstressen of nog wat wil verder kletsen: mail me gerust! :-) Bruidjes die op dezelfde dag zullen trouwen onder elkaar, verstaan mekaar hé? :-)

Heel veel plezier en niet te veel stress met al je werk en voorbereidingen hé?

Dus als je zin hebt om te tetteren, hier is mijn e-mail: ingepicqueur@hotmail.com

Groetjes!

Inge
05.08.2006



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik28-4-2006 19:17:33

Hey Inge!

Heb je toegevoegd op msn, kunnen we samen stressen ;) En ben 't meisje dat in Lommel gaat trouwen ja. Waar trouwen jullie? En heb lang haar en ook al één keer laten opsteken, maar vond 't ook niet zo mooi.. Weet 't nog nie goe..
Zie je hopelijk snel op msn!

Groetjes
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...