Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik besef het nog niet goed ...

  13-5-2011 11:18:55
Zijn er nog bruidjes die de week voor hun grote dag nog steeds niet beseffen dat het bijna zo ver is?!

Ik kan het echt nog niet geloven dat wij binnen 7 dagen TROUWEN !!!!

Maartje
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1360


Femke
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 11:28:14

Ja, ik trouw ook binnen 8 dagen... Spannend!!! :-) Veel succes!!



Birgit
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 11:28:44

Ik heb hetzelfde gevoel!
Gisteren kwam ik precies plots tot het besef, de zenuwen zijn dan ook officieel begonnen



Selena
18-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 11:49:15

Ik trouw binnen 35 dagen en ik kan het ook nog steeds niet geloven! Hoe zal dat zijn als ik zover ben als jullie :)
Good luck!



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 13:59:36

hey maartje,

heb lang het gevoel gehad alsof er niets aan de hand is, gewoon rustig ons dagelijkse dingetjes.
maar nu we overal zo voor de laatste keer afspreken voor alle details, begint het toch stilaan te kriebelen :)
en hoe staat het er bij jullie voor? Alles in orde?

groetjes en veel plezier



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:11:04

Ja zo goed als .. natuurlijk nog zo de kleine dingetjes zoals bloemen en stoelen enzo die moeten afgehaald worden de dag op voorhand, en volgende week een drukke week natuurlijk :o) maar ik kijk er naar uit! Ben benieuwd wanneer het besef écht gaat komen ..



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:18:39

Hier komt het ook nog niet echt :) 't Lijkt nog zo ver weg maar dat is niet eh, 'k moet nog maar 2 dagen werken! .. En dan is het tijd voor kapper, gelnagels, kleedje afhalen, .. Voorlopig geven ze al beter weer voor de 21e eh! :)



Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:22:38

Hoi,

ik blijf momenteel verbazend kalm. Ben vooral benieuwd wat iedereen zal vinden van de ceremonie, mijn kleed, zijn kostuum, de openingsdans, het eten,... En ik hoop dat iedereen zich goed amuseert en de dag vlot verloopt.
't Helpt natuurlijk dat 't meeste al in orde gebracht is, volgende week juist nog haar, nagels, spray-on tan en ons huisje poetsen. De rest is zo goed als klaar.
Veel succes voor volgende week iedereen

@Kim: het weer begint er beter uit te zien dacht ik (toch beter dan toen ik gisteren keek)



Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 15:15:18

Ik dacht dat ik binnen 3 weken ging trouwen. Nu zag ik onderaan de teller 2 weken staan.
Oeps :-).
Een weekje misteld. Maar idd, ik kan het ook nog niet geloven. Ik ben normaal een zenuwpees, en heb nog altijd geen zenuwen.

groetjes,

Sofie



Tina
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 18:36:44

Hier ook volgende week trouwen en ik moet dus ook nog mijn tafelschikking indelen en nog iets hiervoor maken. Voor de rest nog bedankjes te maken en ... misschien nog wel een aantal dingetjes. Zal van 't weekend maar eens in actie schieten en ook eens mijn lijstje erbij pakken. Het zal allemaal wel los lopen en het weer is vandaag weer iets beter dan toen ik gisteren keek ben benieuwd ach je kan het toch niet kiezen.

Groetjes en veel succes met de laatste voorbereidingen
Tina



Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 21:47:47

Fjoeeejwwww, toch altijd een opluchting om hier te lezen hoe ik me voel!

Veel succes aan iedereen met de laatste voorbereidingen.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik13-5-2011 22:41:29

Bij mij kwam het besef pas écht toen ik de nacht ervoor ging slapen...

Ondertussen al bijna 2 jaar geleden, ik zou het zó opnieuw doen!

Geniet allemaal van jullie dag! Ik duim voor een stralende zon.



Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 22:53:46

Dag bruidjes,

Ik zei gisteren nog toen ik met mijn jurk in mijn handen de bruidswinkel uitstapte tegen mijn mama dat ik het nog niet goed besef.
Vandaag nog eens de tafelschikking bekeken want morgen geven we het definitieve aantal door aan de feestzaal en bespreken we de laatste punten en zo komt het besef al wat dichter, ik denk dat de zenuwen zo stilaan in aantocht zijn :)

Toen ik vorige week de weersvoorspelling bekeek was het niet veel soeps maar stilaan wordt het beter, ik hoop dat we allen een stralende dag mogen beleven want een zonnetje maakt het toch af he!

En natuurlijk voor de bruidjes die de dagen erop trouwen ook mooi weer gewenst.

Heel veel succes!

Vicky





Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-5-2011 1:54:22

Ik heb net hetzelfde gevoel :(

Iedereen zegt wel dat het dichtbij komt maar ik kan het precies nog niet goed vatten. Hopelijk verloopt alles toch goed enzo maar dat zal wel zeker eens ik in dat kleed zit?



Joke
21-5-2011
 Meld misbruik14-5-2011 8:45:42

Hier hetzelfde! Ik vind het echt spannend en heb gelukkig nog geen stress.
We zijn vandaag ook begonnen met heel ingrijpende verbouwingen dus ik kan mijn zinnen nog een beetje verzetten.

Geniet nog van de laatste week (weken) want het zal allemaal rapper gepasseerd zijn als we denken (vrees ik).



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik14-5-2011 20:29:06

het is doodnormaal, ik besefte het ook pas twee dagen er voor... En om eerlijk te zijn: ik besef vaak nog steeds niet dat we al getrouwd zijn... De dag gaat zo snel voorbij, dat het lijkt alsof je het soms maar gedroomd hebt.. Dus zeker genieten!!!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 16:22:48

Spannend voor jullie allemaal zeg!
Hier nog 417 dagen
Ik wens jullie alvast een stralende en prachtige dag toe!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...