Terug naar overzicht
Hey Anneke, Waar trouw jij? Wat ik klaar heb! -kleed, juwelen, schoenen, lingerie -kapper -make up -fotograaf (alleen juiste begin uur nog laten weten) -dj -uitnodigingen verstuurd -misboekje bijna klaar -gemeentehuis in orde -auto voor mij en mijn verloofde -huwelijksreis -trouwringen -gastenboek -muziek gekozen voor tijdens de dienst, enkel nog alles bij elkaar op een usb zetten -ringkussen wat moet ik nog doen -draaiboek maken, ben ik nu mee bezig -decoratie en bloemen -misboekje laten drukken -laatste afspraken maken met de leveranciers, traiteur qua uren ed Vandaag heb ik mijn eerste pas, ben eens curieus. Nu maar duimen voor goed weer op 16 juli 2011. groetjes Cathy
jullie zijn goed op schema dames :-) Mijn grootste stress is nog schoenen vinden. Voor de rest moet er nog gebeuren: - uitnodigingen opsturen (deze zijn klaar maar gaan dit weekend pas de deur uit) - bruidsboeket - kleding bruidsjongen - ring bruidegom nog laten verkleinen + beide ringen nog laten graveren. En natuurlijk nog alle laatste afspraken met dj, traiteur enz enz.. Nog 63 dagen, het zal er heeel vlug zijn denk ik! Iemand die toevallig ook in brasschaat trouwt die dag? Hopelijk hebben we een zonnige dag!