Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar schoenen

12-5-2011 18:33:41
Hallo iedereen,
ik ben nu echt al zeer lange tijd naar schoenen aan het zoeken en ik vind mijn gading echt niet Is verdorie moeilijker dan de jurk vinden.
Bij de bruidswinkel kan ik er bestellen, maar dan ben ik verplicht ze te nemen. Ongeacht of ze al dan niet goed zitten, kan enkel nog van maat wisselen. Enfin een schoen kopen die je nog nooit hebt aangehad, dat zie ik toch niet zo zitten
Ben al naar Van Loock geweest, ook mijn zin niet gevonden. Zelfs al naar Breda gereden naar Tsjari. Die verkopen niets anders als bruidsschoenen.Daar heb ik een redelijke. schoen gevonden maar ik vind hem te laag. Ik draag normaltier tussen de 8 en 10 cm hoog.
De volgende rit zal naar Rotterdam zijn, maar heeft iemand anders nog tips, adressen voor schoenen?

Het nadeel is dat ik in de winter trouw en dus een gesloten schoen wil , wat met de huidige trend van peep toe niet zo goed samengaat. Bovendien zie ik niet graag de zeer klassieke bruidsschoenen.

alvast bedankt !

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1099

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 18:38:13

Hoi Sarah,

Ik heb mijn jurk gekocht in Maastricht en in die winkel ben ik niet verplicht de schoenen te nemen indien ik ze niet mooi vind passen bij de jurk of indien ze niet goed zitten,etc.
Het zijn schoenen van Elsa Coloured Shoes. Misschien kan je op hun site eens kijken? Ze hebben verschillende verdelers, ik weet niet van waar je bent? Via hun site kan je ze een mailtje sturen en ze sturen al gauw terug met de dichtsbijzijnde verdelers.
Je moet maar eens op http://www.elsacolouredshoes.com/ kijken :-)

Groetjes,
Filipa

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik12-5-2011 20:27:44

Ik zit met net hetzelfde probleem! Ook al bij Van Loock gaan zien, daar wilden ze me zelfs een zilverkleurige schoen aanpraten. Nee bedankt. nochtans vraag ik niets speciaals...

veel succes ermee!

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik12-5-2011 20:36:49

Hoi, Bij Gabrielli in Roeselare heb je ook redelijk veel keuze en je wordt er super goed geholpen!!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik12-5-2011 20:37:39

Hoi Sarah

Ik heb mijn schoenen nog niet gekocht, maar al wel gezien :-) De bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht hebben ook de schoenen van http://www.elsacolouredshoes.com/ .
Ik laat dan ook ineens mijn schoenen kleuren in de kleur van mijn kleed aangezien ik niet in het wit ga.

Groetjes

Sara

karine
23-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 20:56:42

ben blij dat ik niet alleen ben seg, ook hier een ramp, met nog 70 dagen op de teller begint het echt tijd te worden dat ik mijn schoenen vind!! Mijn kleed is op 8 cm gemaakt en ook ik had in de bruidswinkel schoenen naar mijn zin gezien en inderdaad, hetzelfde verhaal, ze moeten besteld worden en dan moet je ze nemen!! Al bij Van Loock geweest, niets, al enkele schoenwinkels langs gegaan, niets!! Zoek dus ook een ivoorkleurig schoentje, modern en met een hakje van 8 cm, is dat zo veel gevraagd??

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 23:10:48

Ik heb Brako's gekocht en blauwe :-)
Ik dacht witte doe ik van ziijn leven niet meer aan...
Wou eerst rode maar dat heeft blijkbaar iedereen tegenwoordig en als ik ze aanhad dacht oh nee clownschoenen :-)
Dus ben voor blauwe gegaan, zo heb ik mijn something blue alvast aan :-)

Succes met de zoektocht!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 11:55:41

Als ik in de winter trouwde, dan was de keuze van schoenen vlug gemaakt :)!

Ik draag meestal ook 8cm hakken, ik heb dus die Emma gekozen van Elsa Coloured shoes!

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 21:47:12

Dag Sarah,

Ik heb mijn schoenen (10cm hoog, yes!) gekocht bij stylez shoes in Rotterdam. Er was veel keuze, zowel peep toes, sandaaltjes, pumps als laarsjes. Heel wat meer dan in de gemiddelde bruidswinkel, en ik vond de service er ook heel goed!De zaakvoerder is echt een vriendelijke man, hij neemt tijd voor je en luistert naar wat jij wil. Toch ook belangrijk. En... het zijn echt moderne en trendy schoenen
Ik heb schoenen van het merk Pink gekozen. Hun collectie staat ook online.

Succes nog met je zoektocht!

Liefs,

Frederica

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik14-5-2011 5:47:28

Goedemorgen iedereen,
bedankt voor de reacties !
elsa coloured shoes heb ik toch al heel wat van gepast , gepast en buiten eentje van 12 cm hoog en de hassall lijn ( waarvan 1 peep toe en de andere te laag ), heb ik er nog niet echt mijn zin in gevonden
Die van 12 cm zit zeer stug en ik ben van de opinie dat moet ineens goed zitten, dus die is ook geen optie.
@Frederica,
dat is inderdaad de volgende winkel die op de planning staat. Ik heb een zwak voor de collectie van Penrose.
Ik denk als ik het daar niet ga vinden, dan vind ik het nergens.

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik15-5-2011 11:21:26

Veel plezier met je tripje naar Rotterdam. Laat weten hoe het geweest is en of de buit al dan niet binnen is
Ik duim voor killer-shoes!

Groetjes

Tino

Meld misbruik30-5-2011 9:06:09

Sarah,

kijk anders even op onze online shop
http://www.aura-online.be/eshop/list.php?path=20

het is nu wel bijna einde seizoen, vanaf augustus komen er nieuwe (winter)modelletjes binnen

veel succes met de zoektocht

Ellen
AURA

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...