Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

  26-4-2006 14:51:06

Hallo iedereen,


Ik vroeg mij af of jullie op de menukaarten ook de champagne en aperitiefbuffet of zo van de receptie noteren?
Of gaan jullie uit van het principe dat er op de menukaart enkel staat wat er op de tafel wordt opgediend?
Dus enkel wijn + voorgerecht + hoofdgerecht + koffie + dessertbuffet?

Groetjes, Kimberly
20/05/2006

Kimberly
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 839


annabel
12-8-2006
 Meld misbruik26-4-2006 15:21:35

Hallo

ik heb heel wat menu kaartjes liggen voor huwelijksfeesten en meestal wordt de receptie er toch niet bijgezet. Vindt het eigenlijk zelf een beetje raar om dat er bij te zetten.
Iedereen zijn mening natuurlijk !

groetjes
Annabel



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik26-4-2006 16:19:08

Onze menukaarten worden door de zaal gemaakt dus ik zou het begot niet weten.

Veel succes.

Ann
24 dagen te gaan



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik26-4-2006 19:13:29

ik zet :voorgerecht-soep-tussengerecht-hoofdgerecht-dessert en koffie en de wijnen erop.Of de wijn er niet op;dat weet ik eigenlijk nog niet!?
Succes
Sarah
15/07/06





 Meld misbruik27-4-2006 17:16:23

enkel de menu die de mensen krijgen denk ik. Uiteindelijk is de receptie volledig apart hé


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...