Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Doggysit West-Vlaanderen

  12-5-2011 13:47:20
Iemand die een doggysit kent om voor de hond te zorgen tijdens de trouwdag?
Of iemand die ervaring heeft met een soort hondenhotel?

Regio West-Vlaanderen

eline

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1409


sofie
9-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 14:07:08

Hey!

er is een nieuw hondenhotel in Marke (Kortrijk), www.woefmarke.be.
Anders daar eens informeren.

groetjes!



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik12-5-2011 14:13:04

Ik ken geen doggysit. Zelf vraag ik iemand die ik ken, om die dag 3 x langs te komen. We vertrekkken ook maar 's middags.
Ik ken wel iemand die heel tevreden is van het hondenhotel Woef in Marke (bij Kortrijk). Ze hebben een website, dus je kan het eens bekijken. Het is wel enkel voor de iets kleinere hondenrassen.



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 14:55:41

de onze gaan op pension, de avond ervoor brengen we ze en de dag erna gaan we ze 's avonds halen.




Kim
11-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:05:22

Wij hebben er drie dus nogal moeilijk om op pension te doen :)

Maar wij trouwen ook maar in de namiddag dus de papa en de schoonpapa gaan beurtelings eens langs gaan. We hebben een Duitse herder en zij is enkel van hen twee ook gewoon dat zij binnenkomen als wij niet thuis zijn. Daarom wil ik het ook niet risceren om iemand anders te sturen.



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:27:24

wij hebben er 4 ;-)
2 west highland white terriers
1 golden retriever
1 australische herder

normaal is een pension wel voorzien hoor, ga gewoon eens kijken bij jullie in de buurt...



joke
2-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:51:58

Wij hebben er 2, en zij blijven bij ons tot wij naar feestzaal vertrekken en op dat moment komt het hondenhotel ze ophalen.
Ben zelf niet van de regio (ben van regio Kempen), dus kan jou geen referenties geven.




katrien
24-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 19:32:15

Wij hebben 2 honden en ze gaan van de dag voor ons huwelijk op dierenpension.
Ze gaan naar t'haegeland in de Pinte: http://www.haegeland.be/
Als we op vakantie gingen hebben we ze ook telkens naar ginder gebracht en waren er toch content van.



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik12-5-2011 20:42:07

Wij hebben 1 hondje en die gaat naar een pension in kruishoutem. Mijn zus heeft dit geregeld voor mij dus ik kan jammergenoeg geen naam of website doorgeven. Schijnt wel zeer goed te zijn!



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 9:37:01

Mijn hond gaat naar De Snuffel in Gistel (http://users.telenet.be/desnuffel/).

Mijn nicht (dierenartsassistente) heeft onder andere op deze plaats stage gedaan en vond dit een heel goede plek. Zij trouwt ook dit jaar en brengt er haar hond heen.

Ik weet niet of je het programma op één 'Het leven zoals het is - de hondenschool' hebt gezien? Daar kwam soms een politieman met speurhond Louna in voor. Wel, die man houdt dit pension open met zijn vrouw...

Lastig hé, zo een plaats zoeken als je gewoon bent om ze naar mensen te brengen die je kent?



eline

 Meld misbruik13-5-2011 16:39:04

't zou natuurlijk beste zijn voor onze hond dat er iemand thuis kan komen om voor hem te zorgen want hij is het thuis gewend, hij is ook al 14 en heeft veel aandacht nodig, maar dat is moeilijk te vinden denk ik, en iedereen die het zou kunnen doen is natuurlijk op het huwelijk ;-)

Ik denk als we niemand vinden dat we hem idd naar een hondenpension zullen doen zoals De Snuffel in Gistel of Hof Groendaele in Lichtervelde, ziet er echt wel tof uit , met aparte suites en zo :-)





eline

 Meld misbruik13-5-2011 16:40:18

& bedankt voor jullie reacties, als er nog iemand ideën heeft, shoot ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...