Terug naar overzicht
Ik zal je weinig hulp kunnen bieden, want ik vind ze allemaal mooi. Zou ook niet kunnen kiezen. Met de prijs zou ik geen rekening houden hoor. Ik vind 33€ niet zo duur. Het is inderdaad een fantastisch aandenken en ook een mooie, betekenisvolle decoratie in je huis! Dus het is niet alsof je ze achteraf in de vuilbak gooit...
Ikzelf vind het een te gek idee. Zou zelf ook niet naar de prijs kijken. Vooral omdat het jullie dag speciaal maakt, zoals je zou willen. En ook omdat het achteraf als versiering zal dienen en ze misschien nog zullen gebruikt worden ... Groeten Evelien
Hoi! Echte venetiaanse masker zijn enorm duur, dus ik vind die echt niet zo duur! Persoonlijk vind ik het eerste het mooiste van allemaal! En vind ik het een S C H I T T E R E N D idee!
Hey Eva!Wat een geweldig idee!!!Ik vind het eerste ook het mooiste :D ! Heel mooi! Succes!
Ik vind ze allemaal mooi een leuk idee.....
Super idee!!! Ik vind de eerste 2 ook het mooiste :-)
Heel mooi allemaal. Wij hebben voor al de gasten Venetiaanse maskers, maar wel niet zo'n dure... Het is ineens ook onze bedanking. Mijn vriend heeft me in Venetië gevraagd en het thema is Venetië. We gebruiken de kleuren van de Italiaanse vlag. Op onze uitnodigingen staat een masker, op onze boekjes van de ceremonie zal hetzelfde masker staan enzo... En de tafelnamen zullen dingen zijn uit Venetië. Het zal Italiaans eten zijn... En ik ben ook van plan om misschien een mooier masker te kopen (maar op zo'n stokje) voor mezelf om heel de dag mee te nemen... Maar dat zal pas helemaal op het einde zijn als er nog geld over is ;)! Groetjes en succes
Super idee! Moest je er nog geen gevonden hebben kijk dan eens ophttp://www.feestshopper.nl/Maskers.html Van 3 tot 15 €groetjes