Terug naar overzicht
Normaal gezien kan elke bakker zoiets maken. Nu is het aan jouw om de beste eruit te zoeken (lekkere gateau, lekker brood, lekkere gebakjes, ... = lekkere bruidstaart)
Hallo, In Heist op den Berg staat Bakkerij Monty in de Bergstraat wel bekend voor zijn knappe en lekkere gebakjes enz... Weet niet of ze zoiets doen en van prijzen ook niet. In Herenthout bij Boudiny, hebben ze ook lekkere taarten en gebak, mijn dochter doet daar weekendwerk en ze zegt dat die al eens een taart maakte met verdiepen, weet wel dat het daar lekker is, dus probeer eens zou ik zeggen..
Hey, Wij hebben gewoon alle bakkers in het dorp gebeld voor de informatieve vraag "Hoeveel kost een bruidstaart als we ze bij jullie laten maken (inclusief vervoer)"En het hangt hier rond de € 2,60 tot € 3,75 per couvert. Wat een pak goedkoper is dan wanneer je het bij de cateraar laat doen. Dus sla je telefoonboek eens open of stel de vraag aan je bakker als je zondagochtend koffie/boter-koeken gaat halen.
Bij Kris Engels in Itegem is alles super lekker. Misschien daar eens gaan informeren? Groetjes, Kathleen
Hey, leuk zeg dat je schoonmoeder dat wilt doen..... Ik denk dat elke bakker dat wel kan, Groetjes Frida
hoi zat juist op een site en zag deze foto http://www.projectwedding.com/photo/browse?photo_to_show=1145722&tag=flowers&thumbs_page=69 maar jullie zulle al wel iets van voorbeeld hebben had ik in jullie vorige berichten gezien via taartenfee ;-) dacht hé claidia ging ook met cupcakes werken ;-) grtz renske
Leuk dat je aan mij gedacht hebt en het ziet er echt leuk uit! We hebben ondertussen een proeftaartje besteld bij een hobbybakster dus we zijn alvast benieuwd!