Terug naar overzicht
Wij doen ook enkel de burgerlijke trouw en heb na lang twijfelen toch voor een boeket gekozen.Ik heb eigenlijk altijd de neiging om mijn handen in mijn zakken te steken of tegen mijn heupen te zetten (zoals een theepotje). Als ik een boeket in mijn handen heb, zal ik dit niet kunnen doen en zal ik er ook niet uitzien als een boerin in een prinsessenkleed :) groetjes,Joke
Ik denk dat het leuk zou zijn als je een klein boeketje zou hebben... Het siert natuurlijk en je hebt iets vast ( zo zijn de zenuwen minder)Succes!
Wij hebben ook enkel een burgerlijke trouw.Heb toch voor een boeket gekozen aangezien ik heel erg van bloemen hou en zoals de anderen al zeiden, je hebt iets in je handen en gaat dus minder snel aan andere zaken frutselen enzo als je een beetje zenuwen zou hebben. Groetjes,Celesta
Hi Ik neem er een om de zelfde reden; dan heb je iets om vast te houden ;) Ik denk wel dat ik gewoon een klein 'normaal' boeketje ga laten maken; ik hoef die 'traditionele' bruidsboeketten met parels en linten enzo niet, en zo kost het maar 15€ ofzo, dus is het niet erg als ik het daarna niet meer gebruik. Groetjes!
Hey, Wij hadden ook enkel trouw voor de wet en heb er ook lang over getwijfeld maar heb toch een bruidsboeket genomen. Een tip voor alle bruidjes die twijfelen: GEWOON DOEN! Het maakt het af en feestelijker. Groetjes
Wij hadden enkel trouw voor de wet en geen bruidsboeket.Heb het ook niet gemist want ik had meestal men handen vol met bloemen die ik cadeau kreeg :)
hey wij trouwen voor de wet in de kerk. maar ik ga wel voor een boeket dit maakt het net wat mooier en af en anders kan je ook voor een Polscorsage keizen mvg francis
hallo Er zijn verschillende dingen die je moet afwegen. Ben je iemand die van bloemen houdt of niet? Hoeveel geld wil je eraan geven? Ik persoonlijk heb niet zo'n nood aan een boeket. Je moet het ook steeds wegleggen. Hoelang heb je zo'n ding eigenlijk in je handen? Het hangt er allemaal vanaf hoe belangrijk je dat vindt. Grace
Hey, Ik had er ook geen en eigenlijk ook niet gemist. Ik vind dat wij zeer leuke foto's hebben zonder boeket. Als je denkt dat je het niet nodig hebt, moet je er ook geen geld aan uitgeven, lijkt me. Maar iedereen moet zijn/haar dag invullen zoals zij dat willen!