Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FDO: mijn ringen opgehaald

  11-5-2011 9:23:30
Hallo iedereen,

Na de laatste tijd wat negatieve dingen over Fede Di Oro gelezen te hebben op dit forum, begon ik ongerust te worden.
Wij trouwen volgende week zaterdag en konden pas gisterenavond gaan kijken naar onze ringen. Aangezien ik een ring liet maken met de combinatie van elementen van verschillende ringen uit hun gamma, wist ik helemaal niet hoe ze er zouden uitzien.
Was heel erg ongerust dat ik ze niet mooi zou vinden, of dat ze niet zouden passen en dat we geen tijd meer zouden hebben om dit aan te passen of opnieuw te beginnen.
Maar de slapeloze nachten en ongerustheid waren nergens voor nodig want onze ringen zijn PRACHTIG en PERFECT. Veel mooier en beter dan ik ooit had kunnen verwachten en dromen. Ik kan al niet meer wachten om ze voor altijd te mogen dragen!

Joke
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1461


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 9:29:38

Fieuw Joke! Je stelt mij gerust :) :)!

Wij hebben onze ringen ook bij FDO gekozen... en ik las hier de laatste tijd ook niet echt postitieve dingen!

Komen zij de ringen normaal niet zelf leveren?

groetjes

Liselotte



Selena
18-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 9:49:34

Hey !!! Dat is heeeeel goed nieuws :D zorgen zijn nooit goed !! :)
Geniet er maar van!!!
greetz



Joke
21-5-2011
 Meld misbruik11-5-2011 9:52:49

@Liselotte: zou kunnen dat ze deze komen leveren maar wij wonen niet zo ver van Izegem dus zijn we ze zelf gaan ophalen.



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 9:59:51

oei ik heb eigenlijk geen negatieve dingen gelezen, ik heb enkel berichten gelezen van zenuwachtige bruiden die niet meer konden wachten op hun ringen (ik hoor daar dus bij )

Maar ik moet zeggen: FDO hun service is PERFECT!! Hebben sinds vorige week ook onze ringen en manne, wat ben ik er verliefd op! Kan nu helemaal niet meer wachten tot we trouwen en dat ik hem EINDELIJK voor ALTIJD kan aandoen!



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-5-2011 10:09:59

'k Heb ook geen negatieve dingen gelezen, alleen inderdaad zenuwachtige berichtjes (van mezelf :p) over de levering die lastig was in deze laatste weekends :) Uiteindelijk heeft de mens nog een extra levering ingelast op woensdagavond dus super service eh!

Nog een dikke week en 'k kan 'm aan doen :)



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik11-5-2011 10:24:42

Hier zijn we gisteren ook naar Fede di oro geweest maar dan om onze ringen te kiezen.
Mijn ventje had minder tijd nodig dan ikzelf,bij hem is het deze en die zal het worden hahahaha.
Maar nu is het voor ons verder wachten tot derde week van augustus dan zullen ze normaal klaar zijn



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik11-5-2011 10:35:39

FDO is in één woord super!

Nog een dagje en kan ook mijn ring aandoen



Tom

 Meld misbruik17-5-2011 18:46:49

Mja, wij zitten anders ook al HEEEEEEEEEEEL lang te wachten!
We trouwen binnen 2 weken en mogen pas volgende week gaan passen!
Grrrrrr!
Van de service tot nu toe zijn we dus niet zo tevreden, maar dat zal in één klap goedkomen als we de ringen zien, hopen we!



Tom

 Meld misbruik7-6-2011 15:17:17

En om hier toch FDO niet af te breken:
onze ringen zijn uiteindelijk prachtig geworden en schitteren aan onze vingers!
Een verschrikkelijke dankjewel aan FDO!
We hebben ringen met onze eigen vingerafdrukken en dit werd volledig handgemaakt, vandaar dat het zo lang duurde!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...